Voor Heitje

A

Anoniem

Guest
Hee Heitje!

Ik zag dat je je NOD heb aangevuld in de lijst...
Hoe is het nou met je?
Lukt het je om alles een beetje los te laten?
Ik weet nog dat je vorige keer zo verdrietig en teleurgesteld was nadat je toch ongesteld geworden bleek te zijn...
Ik hoop dat alles goed gaat met je.
Ik ga in ieder geval keihard voor je duimen dat het raak is.
Zelf heb ik als het goed is ook woensdag mijn NOD. Maar het wisselt nog wel eens..soms 1 dag eerder soms 1 dag later...
Hou me niet bezig met zwangerschapsverschijnselen..maar ik hoop het natuurlijk wel.
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Wat leuk om een berichtje te krijgen!

Tja... hoe gaat het nou... Op zich wel goed. Ik heb het idd een beetje los kunnen laten maar nu mijn NOD weer nadert verval je toch weer in hetzelfde patroon. Hopen.. hopen... hopen... Je blijft heel alert op je lichaam en op kwaaltjes die je voorheen niet (dacht..) te hebben.

Mijn NOD is dus ook woensdag maar de vorige keer had ik een cyclus van 29 dagen dus het zou ook zo maar donderdag kunnen zijn. Ik wil pas testen als ik in het weekend nog steeds niet ongesteld ben geworden. Ik heb toch wel iets meer afstand.. alhoewel ik soms zou willen dat ik in de toekomst kon kijken. Die laatste week van zo'n cyclus blijft gewoon een ramp.... maar ja.. als ik de berichten van iedereen zo lees lijkt het wel bij iedereen hetzelfde!

Hoe gaat het nou met jou? In hoeveelste ronde zit je nou? Kun jij je er een beetje bij neerleggen dat het niet zo snel gebeurd als je zou willen?

Fijn dat je een berichtje voor me hebt achtergelaten, heel veel succes!

Heitje

Hoi!!

Ik zit nu in ronde 18. Dus anderhalf jaar bezig.
Ik heb losgelaten dat het langer duurt. Dat kan je op een gegeven moment ook niet andes meer...
Daarom zoek ik ook nergens meer iets achter.
Morgen gaan we naar de fertiliteitsgyneacoloog. Om te bespreken welke onderzoeken er bij mij gedaan kunnen worden.
Het zaad van mijn man was een maand geleden al onderzocht en dat was helemaal goed...dus...Dat was al hee; geruststellend. Dokter verwachtte dat ik in principe wel spontaan zwanger kan worden...maar ik wilde het bij mij ook helemaal zeker weten vandaar de fertiliteitsgyn nog even...
We wachten gewoon maar weer alles af he?
Succes meid!!
Ik duim ook voor jou!! Hopelijk laten je gevoelens je dit keer niet in de steek!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan