voor helentje: vliegen

A

Anoniem

Guest
Hoi Helentje

Ik las in een reactie van je dat je het beste na de 3e maand kunt gaan vliegen. Waarom is dat, als ik vragen mag?
Wij gaan naar de canarische eilanden als ik 10-11 weken ben. moet ik me nu zorgen maken?  

groetjes Janne

Hai Janne,
Nee hoor, niet druk over maken. Het is gewoon advies voor jezelf, niet zo zeer voor het kleintje wat in je groeit. De verloskundige gaf bij mij aan dat je vanaf je 3e maand gewoon wat beter in je vel zit, en minder last hebt van misslijkheid enz. Als je daar niet zo'n last van hebt is het geen probleem natuurlijk, maar het zou zonde zijn als je lekker op vakantie bent en de hele week boven de pot hangt in het hotel of appartement, vandaar dit advies.
Gewoon lekker genieten van je vakantie.
Kus Helen(tje)

hoi hoi,

Het is niet voor mij bedoelt maar ik reageer toch even.
Ik ben zelf stewardess en wij mogen door werken tot we 200 vlieg huren hebben of tot 26weken.. wat het eerste komt.
Als je als pasagier reist mag je tot ong 7maanden vliegen! maar hou rekening met wannneer je terug vliegt!  
Het is heel goed te doen hoor zwanger zijn en op vakantie gaan! ik zie ze geregelt voorbij schuiven, waggelen.. haha

succes en geniet van je vakantie..

liefs Annemieke

Hoi!

Bedankt voor het geruststellen. Ik heb (nog!?) weinig last van misselijkheid en heb al hartstikke veel zin in de vakantie, ik ben al aan het aftellen.
Ik ben wel iets meer moe de laatste tijd, maar dat geeft natuurlijk niks bij zo'n relaxvakantie!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan