Voor hellohello!

Hey!

Ik wou nog even iets tegen je zeggen ;-)

Ik las net je reactie en ik herken ook iets in jou verhaal,...
Ik ben nu al 6 kilo aangekomen en de bij de vorige zwangerschap ook een dikke 25 kilo :-(
Voel me echt heel rot daardoor!! En het is er niet af te krijgen he? Die zwangerschapsvetjes ;-)
Wat zegt jou vk ervan?
Ik moet opletten van die van mij :-(

lfs Mama Natas

hoi hoi,

Ik heb woensdag weer een afspraak bij de VK, ben van plan om het te bespreken, voel me er vreselijk bij. Sonja Bakkeren mag nu volgens mij ook niet.

Ik probeer mezelf ook wel voor te houden dat het voor het goede doel is, ik mag tenslotte allang blij zijn dat ik zwanger ben en dat alles goed gaat, maar toch lukt het mij niet om het "los" te laten. Ik voel me daar dan ook weer schuldig over, dat ik me druk maak om zo'n "kleinigheid", een kennis van mij heeft net hun kindje verloren bij 24 weken zwangerschap, de 20 weken echo was allemaal prima, maar een week daarna ging het alsnog mis, dus dat ik me druk maak over mijn gewicht is natuurlijk erg betrekkelijk, maar zelfs nu lukt het me niet om het los te laten.

Bedankt voor je reactie. Fijn om even mijn hart te luchten. (tis toch nog een heel verhaal geworden)

Doei doei

Terug
Bovenaan