Voor Hester, Corina, Claudia99, Bibi, Solleke, Miep34, Daantje

A

Anoniem

Guest
Dag meiden

Ik ben van naam veranderd. Het is dus eindelijk gelukt na veel pogingen.
Ik doe dit uit zelfbescherming omdat  ik dit toch veiliger vind voor mijn idee.
Sja en wie wás ik??????? hahahahhahaha pfffffff hoe moet ik dat nu duidelijk maken? Ok, als je het wil weten dan mail je even toch? doppie123@hotmail.com

groetjes Costa

Hoi meid, het is dus toch gelukt. Volgens mij weet ik wel hoor wie je bent.

Groetjes
Miep (ook niet  mijn echte naam (jeetje bespaar me dat zou erg zijn))

psssst.... ben jij hoofdletter  10e letter van het alfabet en nogwat??    
Ik zal het niet verder vertellen hoor!  

Nog van harte dat het eindelijk gelukt is! Frusterend is dat hè als je zit te klootviolen met je inlognaam?

.....ja klopt, 10e letter.....

Hahahahahahha Wel irri ja dat gedoe met een naam verzinnen. Erger was nog dat ik eigenlijk dus een nieuwe email moest hebben dus heb die ook maar aangemaakt.

Ik zie dat je online bent trouwens maarre...pff mn vingers blijven kleven aan de toetsen. Ik woon op een camping en in een caravan is het niet bepaald koel.....

Dus msn-en is op dit moment niet veroorloofd. Ik kijk af en toe es hier als ik weer hijgend van buiten kom. ik weet nu eigenlijk gewoon even geen raad met mezelf hihi. Gister zijn we lekker naar het water geweest maar vandaag moest manneke werken. Kan zelf wel gaan maar vind dat niet bepaald gezellie.

Hoor weer van je......

groetjes Costa

Haai muggenvangster !   Lekker aan 't genieten van 't warme weer? Ik vind het wel lekker hoor, jammer alleen dat ik weer moet werken, dan kun je niet zolang buiten blijven zitten (anders kom ik slaap tekort!). Alles goed verder? Hier wel oke, morgen is, als m'n cyclus weer normaal is, m'n eisprong. Ik maak me alleen een beetje zorgen, ik heb van die ovulatietesten en die heb ik al vanaf vrijdag gebruikt, maar ik zie niks! Wel het controlestreepje, maar geen tweede streep.... Ik heb wel steeds op andere tijdstippen getest, wel steeds 's avonds, en ik drink nu met dit hete weer natuurlijk ook wel veel. Kan dat ermee te maken hebben? Hebben anderen dit ook? Ook heb ik nog steeds een wat gekleurde afscheiding, niet wit zoals anders, voor de curettage (nu alweer 6 weken geleden....) herkennen anderen dit ook.... Ik vind het toch maar vervelend en een beetje eng. Donderdag hebben we een afspraak met de gyn, dan krijgen we de uitslag van het weefselonderzoek van de curettage. Ik ben benieuwd. Heb jij (of iemand anders) dit ook weleens gehad?
Meid, geniet van je warme caravan, ik duik nog ff de tuin in!
Liefs Solleke

Hoi Solleke!

Ik heb momenteel een ongelooflijke kl....hoofdpijn!!!! GRRRRRRRR en waarom??? omdat ik, eigenwijze debiel die ik ben om half 5 vrolijk in mijn bloedhete auto stap om boodschappen te gaan doen!!! Ja, zul je zeggen maar dat doen meerdere mensen en die krijgen geen hoofdpijn.....
Nou ten eerste; ik zit nu 4 dagen voor mijn nod en loop mezelf voor de voeten. Ik wordt al hysterisch als ik iets laat vallen, laat staan als ik daarna ook nog mijn elleboog keihard stoot.... oeiii ik keek maar snel ff of de buren er waren. Was niet zo dus die heb ik gelukkig een boel onewijs lelijke woorden bespaard....
En oh ja, niet te vergeten, ik heb een onwijze hekel aan boodschappen doen!!

Hee maar die ovulatietesten....mmm die gebruik ik eigenlijk nooit. Wel eens handig misschien ja. Ik voel mijn eisprong wel maar ja....je weet het nooit 100% he? Dus ik heb er geen ervaring mee helaas. Als je toch naar je gyn moet zou ik gelijk vragen van die gekleurde afscheiding!! In ieder geval voor jou weer een spannende tijd!!! Wel goed je best doen he???

Nou, ik duik zo even onder een verkoelende en verfrissende douche en hoop dat die mijn hoofdpijn ook zal wegspoelen!!  

Laat je me weten hoe het bij de gyn is afgelopen?

Liefs Costa

Ha Costa, doppie, tiende letter, hahahahaha je bent en blijft een muts he?

Mooi dat dat niet veranderd zeg.

En nee ik had hier inderdaad nog niet gekeken, en je had gister trouwens ook niks gezegd toen ik je belde hahahahahaha.

Leuk zulke verrassingen hoor.

Nou bij deze dan, welkom Costa68, prima bouwjaar trouwens !!!!!!!!!!

Je weet wel van wie hahahahahahaha, van iemand wiens naam ook de echte niet is hahahahahahahahahaha

veel liefs hoor Hester  

NANANANAAAAAAAAA!!!!

Het leven moet wel vol met verassingen blijven vind je niet? Anders wordt het zo saaaaai!!!! En jij had gister een huishouden van heb ik jou daar.....dus kwam er bijna niet tussen hahahahaha!!! Maar wel goeie actie he? Lekker anoniem.....hihi

luf and kisses......

me

Terug
Bovenaan