Voor het eerst doorgeslapen:)

Onze lieve Karlijn heeft vannacht voor het eerst door geslapen!!!
Wat was ik super trots op onze kleine meid! En dan te bedenken dat ze de nacht ervoor nog elke 2 uur zich meldde voor voeding.

een nadeel van doorslapen is wel dat mijn bed nat was van de melk( geef borstvoeding) Maar dat heb ik er wel voor over.

Hopelijk slaapt ze vannacht ook weer zo goed!

Heerlijk zeg!hoop ook dat onze kleine man snel door gaat slapen.maar hij is nog maar net een week oud.vannacht ging al wel beter hij komt zo om de 3 uur.maar blijft soms even een paar uurtjes wakker.laatste nachten gelukkig maar een uur.
ach ja het hoort erbij.en dat natte bed herken ik.doe een handdoekje in mn bed leggen
liefs jootje

Jeetje, da's lekker! Hoe oud is Karlijn nu? Heb je zelf ook doorgeslapen? Bij mijn eerste werd ik wakker op de momenten dat ik verwachtte dat ik moest voeden. Lag ik een uur wakker omdat ik dacht dat meneer zo wel wakker zou worden.. Gelukkig duurde dat niet heel lang haha!

Geniet er lekker van, het scheelt zoveel als je lekker kunt slapen!

Karlijn is nu 5 weken. Helaas heeft ze vannacht niet doorgeslapen maar tja het begin is er he!

@ Jootje, Karlijn is de eerst 3 weken na de voeding ook wakker gebleven, soms wel ruim 2 uur( en vannacht ook ruim een uur) Het hoort er helaas bij maar vind het wel vermoeiend. Het voeden vind ik niet zo'n probleem maar dat ze daarna niet weer wil gaan slapen.

@ mama van W, ik heb ook wel wakker gelegen en gedacht, ach ze zal zo wel wakker worden, herken het dus wel.

Hopelijk mag ik vannacht weer lekker slapen van Karlijn!

Succes met de slapeloze nachten!

Hmmm.. wat heerlijk dat je hebt kunnen doorslapen (jammer van vannacht). Fijn dat je kleine meid het zo goed doet.

Gelukkig slaapt onze zoon vanaf een week al 6 uur achter elkaar door, dus eigenlijk heb ik niet echt last van slaaptekort. Alleen in het begin, door de mislukte borstvoeding, kwam hij om de drie uur en moesten wij hem vingervoeden. Dan konden we tussendoor 1 1/2 uur slapen en dan was het weer tijd.

Wel grappig dat je er toch op gaat liggen. Dat zijn schijnbaar toch die moedergevoelens!

Een fijne dag en ik hoop dat je heerlijk kan slapen vannacht!!

hey,
lekker zeg.. onze zoon slaapt heel af en toe 6 uur achter elkaar maar dat is meestal dan van 9 s avonds tot 3 uur s nachts. hij komt normaal om de 3 uur. dat is wel lekker. maar s nachts dus ook nog.. ben benieuwd wanneer hij door gaat slapen en mama ook lekker weer bij kan slapen..:p moet wel zeggen dat ik er wel aan wen om korter te slapen. en nu fitter als de eerste paar nachten, na het slaapgebrek.

geniet er maar van en het is zeker een begin..

Liefs, christien

fijn is het het he, als ze dat doen!!

Floor wordt in principe nog wakker gemaakt, omdat ze een moeilijke start had met groeien en eten. Maar vrijdagnacht had ik mijn wekker fout gezet, en schrok ik om half zeven wakker; mevrouw sliep nog als een engeltje (vanaf 11 uur 's avonds...)
Dinsdag maar wegen op het inloopspreekuur, en als ze goed gegroeit is, dan mag ze van mij doorslapen :)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan