Voor het eerst een dag weg zonder Marissa

A

Anoniem

Guest
Het onderwerp zegt het al. Ik ga morgen voor het eerst een dag weg zonder Marissa. ik ga met mijn 2 zussen gezellig shoppen in Den Bosch. Het dreigt een erg gezellige dag te worden met veel shop plezier, high tea en lekker uit eten aan het eind van de dag. Maar dus wel voor het eerst zonder Marissa. Papa gaat voor het eerst een dag voor haar zorgen. En ik vind het allemaal best spannend. Ik denk dat ik haar heel erg ga missen maar heb ook wel erg veel zin in de dag. En we gaan gelukkig naar Den Bosch dus als ik het niet meer trek ben ik zo thuis. Ik heb al tegen mijn zussen gezegd dat ik 's middags ga als ik het toch niet trek, maar ik ben wel van plan er een leuke dag van te maken en gewoon lekker te blijven en gezellig bij te kletsen. Ik bel mijn man wel gewoon af en toe. Spannend!!

liefs Linda

hoi
nou lekker toch effe shoppen,ga er lekker van genieten.ik doe het ook wel eens hoor want als ik anouk mee neem is het na een tijdje toch dat ze uit de wagen wil,en begint te jengelen.dus dan shop je niet zo lekker meer.dan pak je het nodige en weer weg.je laat je dochter in vertrouwde handen achter dus.............lekker genieten!!!
veel plezier

groetjes petra

Jeetje Linda..... ik zou zeggen lekker genieten van het shoppen en uit eten gaan!!!

En als je thuis komt haar ff een dikke zoen geven en de volgende dag heerlijk met haar knuffelen!!!!

De eerste keer dat ik een dagje weg ging heb ik een aantal keren een  sms gestuurd en manlief stuurde dan een foto terug.. en offcouse ff bellen, want dan ben je weer gerust gesteld.

Maaarrrreee ff een heerlijk dagje voor jezelf is ook goed voor je hoor!!

lekker doen dus!!

gr. Ilone

Hoi Lin,

wat fijn dat je er ff tussenuit gaat!! Dat heb je zeker verdiend hoor! Ik snap dat het allemaal een beetje spannend is. Maar het komt allemaal goed met die kleine meid en papa hoor!
Ga maar lekker genieten morgen!

Liefs Debby.

Hoi Linda

Begrijp helemaal je gevoel hoor, maar ga er maar heerlijk van genieten want je hebt het gewoon verdiend.
En echt................. thuis gaat het helemaal goed komen.

Heel veel plezier morgen met je zussen.

Groetjes Naomi

Hee Linda,

Ik weet precies hoe het voelt. Wij hebben Sven toen hij 8 weken oud was, een avondje naar de buren gebracht omdat wij een etentje hadden met Richards ouders. Die waren toen 40 jaar getrouwd. We konden Sven toen echt niet meenemen. Ik heb er dagenlang enorm tegenop gekeken. Zag het echt niet zitten. Maar weet je, toen ik Sven weg had gebracht en de deur dicht deed bij de buren, was het ook een soort van bevrijding. Begrijp me niet verkeerd maar ik kon mij gewoon gaan focussen op het etentje. Leuke kleren aan, lekker tutten en daarna ontspannen eten. Ik wist dat Sven in goede handen was en dat was een fijne gedachte.
Maar......... toen we eenmaal weer richting huis reden, kon ik niet meer wachten tot ik hem weer zag. En zo gaat het nu elke keer als Sven ergens heen gaat. Van tevoren voelt het helemaal niet goed maar op het moment supreme is het toch ook wel fijn om even niet constant met het mannetje bezig te hoeven zijn.
Dus, geniet van je dagje shoppen! Even op een ander level bezig zijn en lekker aan jezelf denken en jezelf op nummer 1 zetten.
Enne, voor papa is het ook goed om eens alleen met de kleine bezig te zijn. Dan kan hij ook lekker zijn gang gaan zonder dat mama meekijkt..... hihi.

Groetjes en veel plezier!
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Linda,

Je moet gewoon even wennen aan het idee dat je zelf er niet bent voor haar de hele dag.
Bijde oudste had ik dat ook meer dan nu met Daan.
Toen Maik net geboren was zijn we het 1e jaar geloof ik net 1x de deur uit geweest met z'n 2-en en nu, ik kan de keren al niet meer tellen dat ze zijn wezen logeren bij opa en oma omdat wij ergens heen wilden.

Maak er een leuke dag van morgen en niet te veel over inzitten dan je het niet trekt. Je zult zien dan je morgenavond terugkijkt op een geslaagde dag en je meisje heeft een geweldige dag met papa gehad.

Knuffel van Saskia

Terug
Bovenaan