Voor het eerst geen menstruatieklachten

<p>Hoii, </p><p>Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft...</p><p>Normaal gesproken (afgelopen 7 rondes) kreeg ik elke keer binnen 5 dagen na mijn eisprong last van gevoelige borsten. De ergste pijn was dan op dpo 9 en 10. Maar heb deze ronde opeens nergens last van.  Geen pijnlijke borsten, niet eens een beetje. Zit nu op dpo 9. En dat is deze keer cyclusdag 29. Ik weet zeker dat m'n eisprong is geweest omdat ik temperatuur meet (ivm onregelmatige cyclus).</p><p>Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt. Van de 1 op andere cyclus helemaal geen klachten meer hebben?</p><p>Begrijp me niet verkeerd.. Het is natuurlijk fijn om geen pijnlijke borsten te hebben maar het maakt me ook wat onzeker ofzo. Dat was bijna het enige waar ik elke ronde vanuit kon gaan en nu is alles onvoorspelbaar. </p>

Ja ik heb normaal ook elke cyclus pijnlijke borsten alleen deze cyclus niet. Dus hoopte dat het iets positiefs betekenende helaas wel gewoon ongesteld geworden misschien dat het ontpillen nu klaar is?? Zit nu in maand 8, ronde 6

@KKKK Bedankt voor je reactie. Ja bij mij is die optie ook door m'n hoofd geschoten dat het misschien komt door zwangerschap maar normaal had ik dus al binnen 5 dagen na eisprong last van gevoelige borsten en dan is de innesteling nog niet eens geweest. Dus kon me niet voorstellen dat het nu dus anders zou zijn vanwege een zwangerschap. Ik heb hiervoor niet aan de pil gezeten maar ik had een mirena spiraal. Bestaat er ook zo iets als 'ont-spiralen' ? ?
Wel balen dat het bij jou niks betekende. Maar hopen dat als het wel het einde van ontpillen betekent dat zwanger worden nu sneller gaat. Succes in ieder geval! 

Terug
Bovenaan