Voor het eerst gefietst met Luka voorop!

Niet te geloven!!!Luka is pas a.s dinsdag (27-04)
7 maanden en hij zit nu zelfstandig (los) in de box/op de grond etc.Dat is het startsein om te kunnen fietsen!!Voor de grap hem in de tuin in het fietsstoeltje gezet, en hij zit hardstikke stabiel, zijn handjes meteen aan mijn stuur, zo schattig!En toen ik weg fietste begon hij te kraaien van plezier!
Kortom, erg geslaagd weer!
Mijn andere kindjes (Luka is de 4e) konden rond de 9e/10e maand 'pas' goed zelfstandig rechtop blijven zitten, dus weet echt niet wat ik mee maak, ben zo blij, hoef ik niet meer elke dag met de auto op pad.(naar school kids halen)Word ook niet goed meer van dat gesleep met de maxi cosi...
Pff, dus zomer Here we come!
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Oh wat leuk! Ik kijk daar ook wel weer naar uit om te kunnen gaan fietsen met Jelte. Zo gezellig zo'n kleintje voor op de fiets! Maar hij zit nog niet zelfstandig dus daar moeten we nog even mee wachten. Weer een mijlpaal bereikt hè.
Ik ga vandaag de wagenbak van de wagen afhalen en het zitje erop zitten. Dag wandelwagen hallo kinderwagen :-(. Ik vind het zo jammer dat hij er niet meer in past. Nu is hij voor mijn gevoel echt baby-af.
Het wordt deze week mooi weer dus je kunt je hart ophalen met fietsen met Luka! Veel plezier!

Groetjes Corina

Hoi Roos,

Oh wat leuk! Ik kijk daar ook wel weer naar uit om te kunnen gaan fietsen met Jelte. Zo gezellig zo'n kleintje voor op de fiets! Maar hij zit nog niet zelfstandig dus daar moeten we nog even mee wachten. Weer een mijlpaal bereikt hè.
Ik ga vandaag de wagenbak van de wagen afhalen en het zitje erop zitten. Dag wandelwagen hallo kinderwagen :-(. Ik vind het zo jammer dat hij er niet meer in past. Nu is hij voor mijn gevoel echt baby-af.
Het wordt deze week mooi weer dus je kunt je hart ophalen met fietsen met Luka! Veel plezier!

Groetjes Corina

Hoi Roos!

Wat leuk dat je je kleintje ook mee kunt nemen uit fietsen!
Ik neem Mick sinds een weekje ook mee op de fiets, hij is nu net 6 maanden maar het gaat prima!
Hij vind het ook helemaal geweldig!
Veel fietsplezier!

Liefs Elke

Hoi Roos!

Wat leuk dat je je kleintje ook mee kunt nemen uit fietsen!
Ik neem Mick sinds een weekje ook mee op de fiets, hij is nu net 6 maanden maar het gaat prima!
Hij vind het ook helemaal geweldig!
Veel fietsplezier!

Liefs Elke

Ohhh wat heerlijk op de fiets en wat snel!! Geniet ervan!
Nienke is nu 6 1/2 maand maar zit nog niet hoor. Zelfs nog niet in de kinderstoel maar dat willen we vanaf volgende week wel wat gaan oefenen.
Nienke zit wel in de kinderwagen dus niet meer in de ligbak. Ook vond ik dat wel een hele stap hoor. Aan de ene kant leuker voor haar, nu kan ze heerlijk rondkijken maar ze lijkt opeens zo groot nu!!! Ik probeer echt dubbelop te genieten van haar nu we weten dat dit echt onze laatste is (we hebben nu 3 gezonde en prachtige kinderen)
Maar naar het fietsen kijk ik ook erg uit hoor!!! We gaan in ieder geval een goede tijd tegemoet! DE ZOMER!!!!

Leuk dat ik niet de enige ben die al fietst met de kleine, ik moest met mijn andere 3 dochters altijd erg lang wachten eer ze zelfstandig zaten, maar nu...heerlijk hoor met Luka!
Weet echt niet wat ik meemaak, gister stond hij rechtop in zijn bedje, hield de spijlen vast en keek me aan en krijste het uit van plezier!Ik fotografeer me een ongeluk!
Waarom moet mijn laatste kind nou zo snel gaan?Heel leuk om te zien, maar wil nog zo graag een klein babietje in hem zien ha ha!!!

Ja, ze zijn wel snel baby af hè?!! Vind ik ook moeilijk om te zien hoor. Vooral omdat wij weten dat Nienke gewoon de laatste is bij ons. we hebben nu 3 gezonde kids dus wat wil je nog meer!
Maar staan!!! Tjee, wat snel zeg. Nee, dat zit er bij Nienke nog niet in. Die rolt zich nu pas sinds een week of 2 een beetje om in de box, haha dat vind ik al hard gaan. Nu zijn we net begonnen met de kinderstoel Maar een kwartiertje is lang zat hoor, dan hangt ze alweer goed onderuit.

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan