voor het eerst het horen!!! MAMA OF PAPA!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wanneer hoorden jullie voor het eerst dat woordje en hoe voelde het???

mamamadelieffie

Ik weet bij mijn oudste niet meer precies wanneer het was maar ik weet wel dat ik me ongelooflijk trots voelde..En dat heb ik nog steeds hoor, als ik me roept of mama wil knuffelen.. HIj wordt bijna 3 maar ik blijf het leuk vinden hihi..
Gr. Anne-Marie

Ik weet nog dat mijn dochter het voor het eerst zei op moederdag. Het mooiste cadeautje wat je krijgen kan toch? Ze was toen negen maanden ongeveer.

Wat ik ook zo'n bijzonder moment vond was toen ik voor het eerst werd aangesproken met: 'Mama van Eva".   De kindjes op de PSZ doen dat bijvoorbeeld. Ik vind het nog steeds een ere titel en krijg altijd een glimlach op mijn gezicht als ik het hoor.

Ik weet nog niet wanneer Bas gaat praten. Wel hoop ik dat hij begint met 'mama' en niet met 'papa' zoals zijn grote zus .

Groetjes, Karin

Lotte begint nu pappa en mamma te zeggen. Ze zei zojuist iets wat er op leek. Ze zei "pappamamma" toen ze bij me op schoot zat. Dan heb ik het echt over 10 minuten geleden. Wel handig, want zo is er geen strijd of ze nou eerst pappa of mamma heeft gezegd.
Als ze huilt doet ze al wel een tijdje mamamamamam, daar bedoeld ze mij ook mee. Maar ze roept me nog niet met alleen mamma. Dat duurt denk ik niet zo lang meer.

Groetjes, Marisa

bij ons ligt dat anders want wij voeden onze dochter friestalig op. en dan is het heit en mem. nou denk ik dat mem een veel makkelijkere klank is dan heit. dus ik heb de hoop dat het eerst mem is.
maar heb nog niks gehoord in die richting ben benieuwd wanneer

Terug
Bovenaan