voor het eerst kdv en werken

Hallo allemaal!

Op 7mei was ik uitgerekend,maar op 13 april werd ik ivm zwangerschapsvergiftiging ingeleid op 16 april is onze dochter zoë geboren. Ik had na mijn.zwangerschapsverlof ook mijn vakantie opgenomen en had 5 maanden vrij ...begin nu aan mijn laatste maand en volgende maand gaat zoë voor het eerst naar het kdv en ik werken.ik vind het zooooo moeilijk...niet om te werken maar om zoë niet de hele dag te zien en aan de zorg v anderen over te laten. Hoe gaat dit bij jullie? En hoe voelt het voor jullie?

bij de 1e vond ik het ook heel moeilijk om haar achter te laten bij een onbekende. ik miste haar de 1e weken ook wel.
over 2 weken ga ik ook weer aan het werk, ik zie er nu minder tegenop, wij hebben een gastouder die ik nu al ken, aangezien mijn dochter daar al naartoegaat.
en gelukkig begin ik in het weekend wat betekend dat mijn 1e werkdagen mijn man thuis is met de kids

Het komt goed meid. Je zult zien als je de eerste dagen door bent en je kindje het goed doet, dat je dan zult ontspannen. Het is altijd in het begin spannend. maar geloof me.... als ze groter wordt wil ze niet eens meer met je mee als je haar ophaalt!

Dank jullie wel!
Ergens weet ik ook wel dat het allemaal goed komt maar het blijft spannend...
Vind het wel fijn dat mijn man ook papadagen heeft:)
Vandaag voor het eerst gaan wennen op het kdv en ben al een stuk rustiger. Besef mij nu ook dat ik weer mijn leven moet gaan oppakken naast t mama zijn!

Ik ben een mei mama, ben nu weer 2 weken aan het werk...
Ik vind het wel lekker om er even uit te zijn, en even wat voor mij zelf te hebben.
Mijn zoon gaat naar een gastouder, en dat ging heel erg goed, dus dat stelt mij ook wel gerust.

Ik verwacht dat het bij jou ook helemaal goed komt!

Terug
Bovenaan