Voor het eerst koorts....

hoi hoi,

Mijn kleine mannetje wou gister al niet zo goed drinken:140-100-160-60-140, vandaag was het helemaal waardeloos 140-90-100-70...tussendoor nog een keer 50 cc
Op zich is het niet zo erg als hij een keer wat minder drinkt, maar hij heeft niet heel erg veel reserves en nu ook nog koorts...het valt nog mee 38,3, maar hij kreunde net aldoor en voelt steeds warmer en krijgt steeds rodere wangetjes...hij is net in slaap gevallen.
Vanavond bij de laatste fles maar even weer temperaturen...
Vandaag weer prikken gehad, maar ik heb het idee dat het een combi is van dingen...prikken, doorkomende tandjes (daar lijkt het wel op tenminste)verkouden...
Ik vind het maar niks hoor om mijn kleintje zo te horen kreunen...

Zijn jullie kleintjes al ziek geweest?

groetjes leetje 1981

nou ja wat grappig zeg! (eigenlijk niet grappig, meer toevallig), Milo had vandaag exact hetzelfde! Ook 38,3 en ook gisteren een prik gehad, en ook een combinatie met verkoudheid! Ik zou niet weten hoeveel hij drinkt want ik geef bv. Ik heb hem gisteren avond en vanmiddag paracetamol gegeven en hij voelt zich nu weer perfect! Vanavond 36.8 en uitgebreid aan het kletsen. Hoop dat het bij jou ook snel beter wordt want het is zo zielig! Milo was al vaker behoorlijk verkouden; grote nadeel van de creche
Beterschap!!!
liefs Stephanie

Hoi,
Na de kerst heeft mijn dochter ook koorts gekregen. Op een geven moment zelfs 39.8.
Je schrikt er in eerste instanti erg van maar kleine kinderen hebben gauw hoge koorts.
Ben met haar naar de huisarts geweest maar die kon niet vinden waar het vandaan kwam. Ze was niet verkouden ook geen diaree of spugen. Paracetemol supp gegeven en na drie dagen was het weer helemaal over..
En wat het nou geweest is is nog een raadsel want er zijn ook geen tanden door gekomen.
Maar soms weet je het ook gewoon niet.
Betereschap met je kleine.
Groetjes Kim.

hoi hoi,

Nou hij is nog helemaal niet fit, veel huilen en erg last van zijn beentjes...voor alle zekerheid het cb gebeld om te vragen of het normaal is dat een kind zo'n last ervan heeft (we kunnen hem nauwelijks optillen)en ze zei dat het kon zijn dat de prik verkeerd gezet is...we schrokken wel een beetje en zijn voor alle zekerheid naar de huisart gegaan, maar gelukkig vals alarm!
Hij reageerd gewoon heel heftig op de prik, het voelt als een soort erge spierpijn, vervelend voor hem, maar niks om je zorgen om te maken...gelukkig maar!

Het voelde wel echt vreselijk om naar mijn werk te gan vanochtend...mijn vriend was gewoon met hem thuis.Ik hoefde maar tot 14:00. ,maar toen mijn vriend door de telefoon zei dat hij alleen maar huilde en niks wou drinken mocht ik gelukkig een uurtje eerder weg van mij collega's!

liefs leetje 1981

Roosje is goed verkouden en heeft een ontstoken keeltje. Echt heel zielig!!
Haar neusje is goed verstopt, ze moet veel hoesten en niesen, en kan bijna niet drinken van de pijn in haar keeltje. Ik zou haar de hele dag wel willen knuffelen als dat zou helpen. Je voelt je wel een beetje machteloos als ze zo zijn, dus ik leef met je mee.

Beterschap!!

Groetjes,

Helga mv Roos

Hoi Leetje

Tieme heeft donderdag weer prikjes gehad en had ook 's avonds koorts 38,8 ik heb hem een zetpil gegeven en hij heeft wel goed geslapen. Vrijdagochtend had hij nog een beetje verhoging maar was wel vrolijk dus heeft mijn man hem wel naar het kdv gebracht (wij moesten beide werken) maar om 11 uur moest hij hem ophalen omdat het niet ging, Tieme huilde alleen maar en wilde niets. Thuis heeft mijn man hem met een zetpil in bed gelegd en lekker laten slapen. Hij heeft daardoor wel een fles minder gedronken maar als we hem wakker hadden gemaakt had hij ook niets gedronken.
Vandaag is hij weer helemaal de oude al ziet hij nog wel wat bleek.
Ik hoop dat het bij jullie ook al wat beter gaat.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan