A
Anoniem
Guest
hoi Allemaal, misschien een domme vraag maar ik ben nu voor het eerst in mijn leven met de pil gestopt. en nu officieel (volgens mijn pilcyclus) 2 hele weken over tijd. na vijf dagen over tijd heb ik een test gedaan en die was negatief. Nu denk ik eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben ( ik merk helemaal niets anders aan mezelf) maar ik ben nog niet ongesteld. en het voelt ook niet of het binnenkort gaat gebeuren. nu lees ik hier op het forum dat dit bij meer vrouwen zo gebeurd. dus is dit normaal? Heb ik gewoon een lange cyclus? of is dit een soort opstartprobleem? wanneer (na hoeveel dagen) is het dan niet meer normaal en dus problematisch (zorgen maken, huisarts bellen enzv.)?
dit klinkt misschien overbezorgd, maar ik vind het allemaal zo vreemd. ik had verwacht dat ik om de 2 weken ongesteld zou worden ( dat was de reden voor mij om aan de pil te gaan). ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. graag ervaringen!!
Groetjes Ella
dit klinkt misschien overbezorgd, maar ik vind het allemaal zo vreemd. ik had verwacht dat ik om de 2 weken ongesteld zou worden ( dat was de reden voor mij om aan de pil te gaan). ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. graag ervaringen!!
Groetjes Ella