Voor het eerst naar de kapper!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Lang geleden dat ik wat heb geschreven. Ik ben nu weer een toe aan meepraten, heb altijd wel mee gelezen. Casper is nu 9 maanden, toen hij 6 maanden was ben ik aan de anti-depressiva gegaan ivm een post-partum depressie. ik heb nu alles weer op de rails en voel me goed met de hoeveelheid medicijnen die ik nu heb. Ik ben ook weer aan het genieten van Casper, hij tijgert, heeft net 2 tandjes, speelt heerlijk en is dinsdag voor het eerst naar de kapper geweest! Het was eigenlijk alleen bijknippen rondom zijn oortjes maar het ging zo goed dat de kapster gelijk alles heeft geknipt. Weer lekker kort en we kunnen weer met gel aan de slag voor stekeltjes. Hij lijkt gelijk een stuk ouder en wijzer! Heerlijk dat je van zo'n klein dingetje kan genieten!

Hier een foto net na de kapper:

grrrr, het lukt mij nooit om foto's te plaatsen

Hoi,

Ik was erg benieuwd naar je foto.
Wat vervelend dat het wat minder met je ging, maar wat fijn dat het nu weer beter met je gaat.
Yordi is al 2x naar de kapper geweest. Nou ja de kapper is bij ons geweest, want me zusje is kapster.  Ideaal, betaal me zus ook niks, ja een dikke kus en af en toe neem ik wat leuks voor d'r mee.
Yordi vond het beide keren ook helemaal niet erg om geknipt te worden.
Me zusje geeft hem gewoon zo'n waterspuit in de handen en hij vermaakt zich wel.
 Me zus yordi aan het knippen

Nog een foto van het knippen

Het eindresultaat. Yordi met z'n nieuwe kapsel.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan