Voor het eerst naar de oppas...

Morgen gaat Jasper voor het eerst een paar uurtjes naar de oppas, een gastouder, om te wennen.  Pfff heb er bijna buikpijn van. Mijn  familie woont  niet in de buurt en schoonfamilie heeft ook nog niet opgepast, dus het is echt de eerste keer dat we hem uit handen geven. (ruim 13wkn is ie nu)

Maak me overal druk om: Hoop dat ie niet teveel huilt en dat ze hem wel leuk vindt, dat ie goed slaapt, dat ze hem goed de fles geeft en rechtop houdt, ivm z'n reflux etc etc hahaha wat een gemuts he?? Ik wou dat het vast morgenavond was...

Hebben jullie je kindjes al eens uit handen gegeven en hoe ging dat??

liefs Dana

Hallo Dana,

Toen Jessie 3 weken was heeft mijn schoonmoeder een middagje opgepast. Moet zeggen dat is er niet zo'n moeite mee had, maar kan me herinneren dat ik er bij mijn 1e wat meer moeite mee had,hhaha.  Als je merkt dat je kleine het er goed doet zal je er minder moeite mee krijgen.

Groetjes Anne
mv Levi 9apil 07 en Jessie 30 maart 09

Het blijft inderdaad spannend om je kindje weg te brengen! Zelf vind ik ook nog dat het uitmaakt waar je je kindje heen brengt. Als ik Tom naar mijn moeder breng, weet ik gewoon zeker dat het goed gaat. Maar als ik Tom naar mijn schoonmoeder breng, voel ik me daar niet helemaal lekker bij, terwijl ze het wel supergoed doet met Tom. En eerlijk gezegd, Tom is nr. 2 en die breng ik eerder en makkelijker naar de oppas dan een aantal jaar geleden bij nr. 1.

Hoi hoi,

Mickey29, hoe is het gegaan bij de gastouder met je zoontje??

Ikzelf heb ons zoontje zelf al meerdere nachten bij onze vast (nood)oppas laten logeren.
Heb al wat feestjes gehad en ik vond het HEERLIJK om even gewoon weer vrouw en echtgenote te zijn.
Heb echt super genoten van deze nachten.
(heb in die nachten nog korter geslapen dan wanneer mijn zoontje er geweest zou zijn)

Aanstaande vrijdag heb ik een bruiloft van mijn zusje en dan laat ik onze kids ook ophalen na het diner.
Kunnen papa en mama lekker feesten en hebben ze een lekkere nacht samen.

Succes en groetjes
Bianca

Terug
Bovenaan