Voor het eerst naar de VK!

Versturen ging niet helemaal goed, vandaar dat ik maar op mijn eigen onderwerp reageer, haha!

Maar morgen dus voor het eerst naar de VK! Best zin in al realiseer ik me dat we waarschijnlijk nog geen hartje zullen horen, maar dat komt allemaal nog wel! Het maakt het in ieder geval al iets realistischer!

Ik laat jullie uiteraard nog weten hoe het was!

Groetjes!

Tja, wat ik dacht werd ook precies zo.... Niets gehoord..... Wat wel erg jammer is, is dat de verloskundigenpraktijk ook geen echo kan maken, dus ook nog niets gezien.
Maar, over twee weken voor de eerste echo en daarna mag iedereen het weten. En gelukkig zijn twee weken zo om!

Vanmorgen al wel twee nieuwe broeken gekocht. Ik ben van het strakke model spijkerbroek en die beginnen nu toch wel vervelend te zitten...... Het nadeel van zwangerschapsbroeken is alleen wel dat je buik alle ruimte krijgt en het verbergen lastiger wordt. Mmmmm, nog maar even wijde shirts aan......

Liefs!

hoihoi,
ik mag morgen voor een echo (vroege echo omdat het in feb. mis is gegaan). ben best een beetje zenuwachtig ook al voelt het tot nu toe goed (ben nu 7 wk).
maar moet pas over ruim 2 weken naar de vk 30juni lijkt nog zo ver weg.

hoe ver ben je nu dat je al aan andere broeken gaat. moet zeggen dat ik ook al het idee heb dat ik een buikje krijg en af en toe gaat het knoopje los. vind ik eigenlijk toch wel erg snel met 7 weken. mijn mams grapt dan ook regelmatig dat het er 2 zijn. nou we zullen zien morgen.

Jammer dat je niks gehoord en gezien hebt, onze VK maakt ook geen echo's, erg jammer, want we moeten hiervoor ook nog eens naar een andere woonplaats, nu heb ik een auto maar anders ben je nog afhankelijk ook...

IK kan ook niet wachten tot de echo...ook nog 2 weken wachten

Ik moet volgende week woensdag naar vk voor m'n 2de echo.. Ben dan 11weken en 6 dagen.
Vorige keer, bij 7 weken, zagen we het al duidelijk en hebben we ook het hartje zien kloppen!

Ben zo benieuwd hoe hard t al gegroeid is! Vast wel goed... Want ik groei zelf ook aardig! Krijg m'n spijkerbroeken al niet meer dicht.
Maar wacht nog even met positie kleding kopen na volgende week woensdag.. Toch iets meer zekerheid..

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan