Voor het eerst naar het ziekenhuis

<div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Hoi iedereen,</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"><br />helaas moet ons geluk nog even wachten en wachten we nu al een jaar. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Door de onzekerheid die bij beide speelt gaan we nu naar het ziekenhuis. We zijn in maand 8 als is geweest maar toen wilde ze ons niet helpen. Maar nu wel. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Iemand tips voor wat we kunnen verwachten en wat misschien goede vragen zijn?</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Alvast bedankt!</div>

Eerste ziekenhuisbezoek werd bij ons van alles gevraagd over gezondheid, erfelijke dingetjes, etc. Bij mij werd ook een echo gemaakt om te kijken (ik bleek pcos te hebben, was dan ook heel onregelmatig ongesteld en had lange cyclussen). Tevens moest mijn man een afspraak maken via de huisarts, om zijn sperma te laten controleren. Afhankelijk van dit alles, gaan ze kijken hoe verder. Wanneer alles goed blijkt, of 'het probleem ligt bij jou (dat was in mijn geval dus, want sperma bleek in orde gelukkig), starten ze vaak met clomid. Mocht het probleem bij de man liggen, zal dat weer anders zijn (bijvoorbeeld icsi). 
Heel erg spannend allemaal natuurlijk, dus heel veel succes! 
Bij mij duurde het wel even voor ze de juiste medicatie hadden gevonden, heb 3 soorten gehad. Bij de 3e, injecties, was ik in ronde 1 meteen zwanger. Ze is alweer 10,5 maand inmiddels en nu zijn we de eerste maand 'onveilig' het vrijen, kijken of het misschien nu wel spontaan lukt ?

@silvia hoe waren jouw cyclussen dan als ik vragen mag?
Die van mij tot nu toe sinds stoppen met pil; 
39 - 55 - 40 - 35 - 27 - 30 ... 
Had je naast onregelmatige cyclus ook andere klachten? Ik herken mij verder niet in klachten van pcos

Nou bij mij waren het meestal cyclussen van 50-60 dagen. Maar het kan natuurlijk ook pech zijn, en dat er niks mis hè! Maar toch goed om alles na te laten kijken. Wanneer ga je? 

Terug
Bovenaan