voor het eerst naar mn werk

Vandaag moet ik voor het eerst weer naar mn werk voor een voorbespreking. Dus Kaat gaat vandaag ook voor het eerst naar opa en oma. Mijn vriend heeft ze zojuist weggebracht en ik kan haast niet stoppen met huilen. Ik vind het vreselijk. Wordt dit ooit makkelijker? Kaat is nu 12 weken.

Hoi Judith

Het gaat echt beter, geloof me! Volgens mij hebben alle werkende mamma's dit zo ervaren. Maar je zult zien: straks ben je bij je collega's geweest en heeft je kleine meisje het goed gedaan bij opa en oma en dan ben je blij dat het zo loopt. je bent de afgelopen maanden al zo vergroeid met zo'n kleintje, dan is het ook moeilijk als je haar een paar uur niet ziet... Maar het komt goed, echt waar! Mijn mannetje is nu 11,5 maanden en ik ben blij als ik werk en nog blijer als ik hem weer zie, maar het evenwicht is goed! Sterkte en geniet lekker als je haar straks weer dicht tegen je aan hebt!

Hoi,

Herkenbaar!!!!!!!!!!!! Dit is heel normaal hoor. Denk dat de meeste mama's en papa's de 1e keer wegbrengen van babylief erg moeilijk vonden. Heb zelf ook lekker staan brullen op het kinderdagverblijf.Nou en?! Joh, je bent in je verlof zo gewend geraakt aan je baby dat je dat niet wilt missen.Da's normaal. En....het komt inderdaad echt helemaal goed.Straks ga je lachend naar je werk en ga je nog veel blijer naar huis omdat je weet dat je je kindje gaat ophalen (of al lekker thuis is).Dan is het extra genieten!!!

Hallo, inderdaad je zult het nu nog niet geloven maar er komt een dag dat je je kindje met een dikke knuffel dag zegt en er zelfs momenten zijn dat je er niet aan denkt omdat je met je werk bezig bent.
Het heeft even de tijd nodig maar het komt goed!!
Ik ben zelf wel weer heel erg blij als ik weer vrij ben en lekker bij ons kleintje kan zijn.
Maar die aantal uren in de week werken worden over een tijdje wel een leuke afwisseling geloof mij maar
Succes en sterkte

Ik ga volgende week weer aan het werk en de baby gaat dan naar het kinderdagverblijf. Mijn maag draait al om bij de gedachte! Ik heb wel veel zin om weer te werken, maar het idee dat ik haar achter moet laten terwijl ze net aan me begint te hechten vind ik heel moeilijk. Ik hoop dat iedereen gelijk heeft dat het went, maar ik heb er een zwaar hoofd in.

Terug
Bovenaan