Voor het eerst niet ingebakerd slapen......

Hey meiden,

Duimen jullie voor ons vannacht....haha...
Yoëll heeft voor 2 weken geleden 4 nachten doorgeslapen..voor het eerst haha...en nu word ie telkens weer wakker `s nachts...mede door tandjes en omdat hij zich niet kon omdraaien in de bakerzak....dussssszzzzz wat hebben wij vanavond gedaan....heb in een slaapzakje...nix afbouwen haha gewoon direct in een slaapzak.....

Zal wel nix worden vannacht maar we geven natuurlijk ook niet zomaar op haha

Groetjes Denise

hihi thanx.....volgens mij zijn we alleen nog actief op dit forum...iedereen zal wel slapen...

Zie wel een beetje tegen de nacht aan....hij sliep overigens nog wel steeds tussen zijn easy sleep dus daar hebben we hem nu ook wel tussen gelegd....nog een beetje vertrouwd gevoel

En hoe ist gegaan??
Op mijn vorige werk (op het kdv) waren er niet zoveel kids die ingebakerd sliepen. De kinderen die dat wel waren, bouwde ze af door in te bakeren in een laken, dit schijnt minder strak te zitten dan zo'n zak. Het fijne weet ik er ook niet van, de ouders probeerde dat thuis in de vertrouwde omgeving van de kleine.

Pauline

Hai Denise,

Ben benieuwd hoe de nacht is verlopen bij jullie!
Ik weet nog wel toen wij overgingen van inbakeren naar slaapzak, lang,lang geleden (hihi, die twee maanden lijken al weer een eeuwigheid!). Ook wij zijn, na een paar mislukte probeerpogingen met gedeeltelijk inbakeren, in één keer op de slaapzak overgegaan. En om eerlijk te zijn, ik kan nu pas zeggen dat Isa er, 2 maanden later dus!, pas een beetje aan gewend is dat ze zonder bakerdoek slaapt. In het begin goed strak instoppen, dat geeft nog lekkere begrenzing. Maar dat werkt bij Isa nu nog maar even, vervolgens komen de armen boven de dekens uitgepiept en, afhankelijk van hoe wakker of moe ze is, gaat ze op zoek naar haar knuffels.
Het heeft ons wel een aantal onrustige weken gekost maar het begint nu beter te gaan.

Grtz. Poppetje71 mv Isa 8 mnd 3 dgn

Hi Denise,

Hoe is de nacht verlopen??? Ik weet dat wij bij Wiek ook helemaal niet hebben afgebouwd, geljk cold turkey!
En wat bleek...dat hadden we veel eerder moeten doen, hij sliep zoveel beter dan met de bakerzak!
Ik heb de bakerzak nu uitgeleend aan een andere onrustig kindje, en die had er gelijk baat bij...ideaal!!!

Succes en op naar veel lange nachten...ook dat kan wennen
(daar kom je dan pas achter als je een paar nachten hebt die vervelend zijn doordat de kleine ziek is ofzo...pffff)

ANDREA mama van Wiek 25/07/2006

Hey meiden,

Ipv dat meneertje 2x wakker word `s nachts is ie nu 3x geweest.....op zich valt dat dus best mee....en nu slaapt ie alweer een tijdje en natuurlijk zonder bakerzak haha....hopelijk gaat vannacht wel iets beter hoor...hij word altijd al krijssend wakker en nu helemaal....dat vond ik wel heel errug hoor maar goed hij zal natuurlijk wel wennen moeten aan deze situatie...

Ben in ieder geval heel blij met jullie reacties hoor....

Hier lees je tenminste dat je   niet de enige bent die zulke dingen mee maakt....

Nou meiden jullie horen wel weer hoe het is gegaan...

Kuszz

Terug
Bovenaan