voor het eerst ongi na miskraam

Heee allemaal,
heb 1/2 januari een miskraam gehad en zit nu op 4 wkn na de miskraam.
Verwacht binnen 2 wkn mn ongi maar hoe lang duurde dit bij jullie?
Greetz Jan

Ik heb op 28 augustus een miskraam gehad. Vervolgens op 20 september nog een curettage omdat mijn baarmoeder nog niet helemaal 'schoon' was. Mijn eerste menstruatie kwam toen op 14 oktober, dus 3,5 week na de curettage, 6,5 week na de miskraam.
Het schijnt normaal te zijn dat het wel 6-8 weken kan duren voor je menstruatie weer op gang komt.
Hoe gaat het verder met je?

Liefs Elin

Hoi Elin,
gaat nu wel goed, ben gister voor het eerst weer ongi geworden (al na 4 wkn) dus best snel.
We gaan er nu weer flink tegen aan!! (ga ovulatietesten gebruiken)
Hoe gaat het met jou? Gebruik je ovu testen?

Hoi Jan,

Ik ben op 14 oktober ongesteld geworden, toen op 19 november en daarna niet meer! Na mijn menstruatie op 19 november zijn we begonnen met ovulatietesten omdat ik een vrij lange cyclus heb en nooit zeker wist wanneer de eisprong was en het was toen in één keer raak. Ben inmiddels alweer 13 weken zwanger en 1 september (ruim een jaar na mijn miskraam) uitgerekend. De eerste weken ben ik ontzettend misselijk geweest maar inmiddels voel ik me best wel goed. En ik ben natuurlijk zielsgelukkig dat het na mijn miskraam vrij snel gelukt is om weer zwanger te raken.
Ik hoop dat het voor jou ook niet lang duurt! Ik wens je veel sterkte nog met het verlies van je kindje (af en toe kun je daar echt heel verdrietig over zijn) en succes met zwanger worden!

Liefs Elin

hallo dames,
ik heb op 5 feb.2010 een miskraam gehad en ben op 6maart 2010 voor eerst weer ongi geworden.ik verlies wel veel bloed.komt dat jullie bekend voor?
gr.s.

Terug
Bovenaan