Voor het eerst op forum

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Voor het eerst bekijk ik dit forum. Ik vind het hartstikke leuk dat ik met andere meiden kan praten over zwanger worden. Ik ben pas getrouwd en voor ik ben nu samen met mijn man hard aan het werk om zwanger te worden. We zijn aan onze derde poging bezig. Ik voel nog niks geks. Heb je altijd voortekenen of kan het zijn dat je nergens last van hebt? groetjes lilian

Hoi Lilian!

Welkom op dit forum!! Hopelijk heb je er veel aan en vragen stellen zoveel je wil!
Uit alle verhalen blijkt wel dat er geen peil op te trekken valt of je nu wel of niets moet voelen.
De een voelt alles de ander niets...
Ik ben al zeven mannden voor gek gehouden door mijn eigen lichaam. ik voelde alles: pijnlijke borsten, vreemd gevoel in mijn buik, misselijk, vermoeid..bla..bla..
Maar helaas elke keer niets!
Sommige vrouwen voelen niets en zijn juist wel zwanger.
Iedere vrouw reageert anders op een kinderwens en zwangerschap er zijn dus geen echte regels voor... De enige duidelijkheid is een positieve zwangerschapstest, dat is het enige wat echte zekerheid biedt..

Wanneer is je NOD? De dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het dus liever niet hebt?
En mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik ben 28, Nod=morgen en bezig met mijn 7e ronde..

SUcces met klussen!

Liefs,

Ginger

Hoi hoi,het is voor iedereen verschillend,de een voelt niks en de andere voelt van alles.en welkom hier natuurlijk,ik ben manuela 27 jaar,en voor de eerste bezig veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan