Voor het eerst op vakantie!

hallo moeders,
in mei (dan is mijn dochtertje 7 maanden, geboren 25 okt jl) gaan we voor het eerst naar de zon! (turkije). Maar nu willen we niet de zware kinderwagen meesjouwen. Kan een kindje van 7 maanden al 'zitten' in een buggy?
En wie weet een handige manier om de flesjes warm te maken? Ik dacht een eigen waterkoker mee te nemen...Als jullie nog meer tips hebben dan hoor ik dat graag! (je moet ook aan zoveel denken...)

Hoi,
Ik ben ook net voor het eerst op vakantie geweest met onze kleine man (4mnd).
Wij hebben alleen het onderstel van de kinderwagen meegenomen en daar elke keer de maxicosi op gezet...
Maar ik denk dat je tegen die tijd beter even kan kijken of je kleine al een beetje kan zitten en dat zo'n buggy voor 50euro kopen.
In ieder geval fijne vakantie, geniet ervan!
Groeten Denise

Hoi!

Is de kinderwagen echt heel zwaar? Alle keren dat ik naar Nederland ben gevlogen vanuit Kreta, altijd alleen omdat m'n man niet zo lang weg kan, mocht ik de kinderwagen tot de ingang vh vliegtuig en kreeg het ook terug als ik uitstapte.(schiphol, heraklion Athene)  Behalve in Dusseldorf.
De wagen was/is m'n alles: zitstand stoeltje om te eten, ligstand : verschonen en bedje.
Onderin de wagen allerlei spullen hangend aan de wagen tas(sen). Voor het eerst geen pijn aan m'n schouders vd tassen. Wel onhandig in m'n eentje dat ALLES incl. wagen op de band door het infrarood moest. Even zweten...
Weet je al wat het hotel voor faciliteiten heeft voor je kindje? (bed/stoel)
Ik zie hier vaak toeristen met een draagzak zo'n kangoeroe. In de zomer doe ik dat dus nooit meer, veel te warm en te zwaar. Ik zou niet weten of een  buggy al kan met 7mnd.  
Een tip voor de warmte, ik had altijd een handoekje in de maxicosi, makkelijk en snel te vervangen bij zweten.
groetjes, Priscilla  

Oja, flesjes warm maken. Ik heb zo'n klein goedkoop ding waar je water in doet en in de stopcontact steekt. Die gebruik ik vrijwel NOOIT! Flesje of potje in een beker/ bakje, heet water erin gieten. Gekookt water in een thermos meenemen. Of anders vraag je om heet water hotel/restaurants dat giet je in een beker en zet je het flesje in.
succes

Hoi Wennie,

Wijnemen ook altijd een thermosflesje mee als we weggaan. Het water blijft daar heel lang warm in en als je oon nog een flesje 'koud' water meeneemt kan je zelf het water op de goede temperatuur mengen.
Alvast een fijne vakantie,

Martine

dit is dus de reden dat ik nu niet met het vliegtuig op vakantie wil
al   heb ik volgens mij wel gezien dat de stuarts inderdaad het onderstel bij zich houden tot je weer uitstapt, dus hij gaat dan niet mee onder in het vliegtuig. Ik zou het als ik jou wss even bij de maatschappij navragen. En goed uitleggen dat het dus om een echt onderstel gaat en liggedeelte. en niet zo'n inklapbaar buggytje.
wat de fles betreft: inderdaad gewoon koud water (flessenwater in Turkije!!!) opwarmen in een bakje heet water.
succes Elke

Terug
Bovenaan