A
Anoniem
Guest
Voor het eerst in elf maand zijn wij overtijd. Ik kan altijd de klok erop gelijk zetten en nu....ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Nu heb ik al anderhalve week lang 'last' van een soort 'ik-ben-zwanger-gevoel'. Ik weet niet wat het is. Gewoon gevoel. Verder heb ik krampjes waar anderen ze ook beschrijven, moet ik vaker plassen, zijn mijn borsten nog groter dan de cup E waar ik het al mee moet doen. Kortom, alles lijkt goed. Behalve dan dat ik steeds negatieve testen heb. DOnderdag, vrijdag en vanochtend ook weer. Zelfs geen klein streepje (kruidvat, 2 voor 5) en ook de CB met indicator gaf niets aan. Kun je wel overal last van hebben en toch nog geen voldoende meetbaar hormoon aanmaken? Mijn man en ik durven beslist niet blij te zijn of hoop te hebben, bang dat er toch een ongi komt. Ik weet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden, ik weet dat de psyche op hol kan slaan. Na 11 maanden zijn we wat dat betreft al redelijk 'ervaren'. Maar ik ben toch ook niet gek? Mijn broek kan niet meer dicht omdat ik zo'n opgeblazen buik heb. Waarom dan wel een negatieve test? Oja, en ik ben al de hele week heel vochtig van onderen. Alsmaar wittig slijm. Zoiets als rond je eisprong, maar die was twee weken geleden al. Toen had ik dat ook. En mijn temperatuur is een half graden hoger dan normaal. Mijn borsten doen pijn bij tijd en wijle. Etc etc etc. Waarom voel ik zo veel dit keer en krijg ik toch een negatieve test???
Sorry voor mijn klaagzang, maar ik ben het wachten een beetje beu. PFffffffffffftm dit lucht wel op.
Sorry voor mijn klaagzang, maar ik ben het wachten een beetje beu. PFffffffffffftm dit lucht wel op.