Voor het eerst overtijd....wat nu?

A

Anoniem

Guest
Voor het eerst in elf maand zijn wij overtijd. Ik kan altijd de klok erop gelijk zetten en nu....ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Nu heb ik al anderhalve week lang 'last' van een soort 'ik-ben-zwanger-gevoel'. Ik weet niet wat het is. Gewoon gevoel. Verder heb ik krampjes waar anderen ze ook beschrijven, moet ik vaker plassen, zijn mijn borsten nog groter dan de cup E waar ik het al mee moet doen. Kortom, alles lijkt goed. Behalve dan dat ik steeds negatieve testen heb. DOnderdag, vrijdag en vanochtend ook weer. Zelfs geen klein streepje (kruidvat, 2 voor 5) en ook de CB met indicator gaf niets aan. Kun je wel overal last van hebben en toch nog geen voldoende meetbaar hormoon aanmaken? Mijn man en ik durven beslist niet blij te zijn of hoop te hebben, bang dat er toch een ongi komt. Ik weet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden, ik weet dat de psyche op hol kan slaan. Na 11 maanden zijn we wat dat betreft al redelijk 'ervaren'. Maar ik ben toch ook niet gek? Mijn broek kan niet meer dicht omdat ik zo'n opgeblazen buik heb. Waarom dan wel een negatieve test? Oja, en ik ben al de hele week heel vochtig van onderen. Alsmaar wittig slijm. Zoiets als rond je eisprong, maar die was twee weken geleden al. Toen had ik dat ook. En mijn temperatuur is een half graden hoger dan normaal. Mijn borsten doen pijn bij tijd en wijle. Etc etc etc. Waarom voel ik zo veel dit keer en krijg ik toch een negatieve test???

Sorry voor mijn klaagzang, maar ik ben het wachten een beetje beu. PFffffffffffftm dit lucht wel op.

Hoi Louise!

Ik zou als ik jou was je maandag even bij je huisarts melden. Die kunnen wellicht secuurder testen, aangezien ik al vaker gehoord heb van dit verschijnsel (wel zwanger zijn, maar negatief getest)
Dan weet je het in elk geval heel zeker!

Zou wel fantastisch zijn zeg!!! Tis je enorm gegund nu jullie al bijna een jaar bezig zijn.
Ben zelf momenteel ook paranoia bezig hoor. We zijn bezig voor de eerste en druk aan de 'klus' zoals dat hier zo mooi gezegd wordt :)
Elke keer denk je bij alles wat je voelt: ja, nu is het raak. Zijn pas deze maand begonnen, dus ga er ook niet meteen vanuit dat het raak is.

Ik ga in elk geval hard voor je duimen!!!
Laat je wat weten?

xxx

De huisarts raad meestal aan om een week te wachten,en dan een zwangerschapstest te doen.
Tenminste als je menstruatie nog steeds in die week wachten nog steeds niet is begonnen.
Het is mogelijk dat je niet voldoende HCG aanmaakt,voor een postiefe uitslag.Dat gebeurt wel vaker,het is ook bekend dat je bij twee weken overtijd pas positief test.En anders even een bloedtest aanvragen bij je huisarts?
Ik duim voor jou dat het goed uitpakt,en dat je een positiefe uitslag krijgt.

Groetjes Lillie

Vaak heb je pas een positieve test na 1 of 2 weken, mocht je na 2 weken nog steeds niet ongi zijn dan even langs de huisarts.

Hopelijk is het zover! (bij mij is het nu ongeveer een jaar, dus ik kan het weten ;)

Groetjes!

Helaas, ik voelde me fantastisch gistermiddag. Langzaam maar zeker kreeg ik steeds meer hoop. Gisteravond verjaardag buiten gehad. Ik zat op de tocht, kreeg last van mijn rug en ja hoor. ROnd middernacht brak de menstruatie door. Bijzonder pijnlijk weer. Ik loop volledig leeg nu. En manlief en ik balen enorm. Bah. Op naar ronde 12. In ieder geval bedankt voor jullie berichtjes.

Liefs Louise

Wat is dat vervelend,voor jou en je man.
Blijf en probeer positief te denken?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan,dat weet ik.
Als het dan nog niet wil,vraag dan even aan je huisarts voor onderzoek,bij de gynacoloog.
Ik heb in't verleden Clomid gehad,niet lang daarna werdt ik zwanger.En ben toen via een keizersnee bevallen van een zoon.

Liefs Lillie

Wat vervelend allemaal, begrijpelijk dat je er van baalt!
Hopelijk mag je tcch snel zwanger zijn!

groetjes Mini

Terug
Bovenaan