Voor het eerst positieve ovulatietest

<p>hi lady’s!</p><p>mijn vriend en ik zijn nieuw hier op de pagina. Daarentegen zijn wij al wel een aantal jaar bezig om zwanger te worden. We hebben helaas al 3 miskramen gehad.</p><p>we zijn onderzocht in het ziekenhuis begin 2017. Destijds was mijn BMI (schrik niet) 51!!! Dus veels te hoog. Om die reden konden ze ons ook niet verder helpen. Wel hebben ze het zaad/waardes van mijn vriend onderzocht, en mijn waardes / binnenkant onderzocht. Alles zag er goed uit bij ons beiden! Opluchting natuurlijk. Vooral omdat ik al 3 miskramen gehad had, en ik het ene half jaar maar 1 x menstrueerde en het andere half jaar niet stopte met menstrueren (met flink ijzer tekort als gevolg).</p><p>Nu heb ik sinds dat bezoekje bij gynaecoloog de boel om gegooid en drastisch aan mezelf gaan werken. Resultaat; BMI van 37! Natuurlijk nog steeds veel te hoog. Maar zoveel malen vooruitgegaan!</p><p>Nu zijn we al een jaar bezig met ovulatietestjes. En aangezien mijn cyclus echt onvoorspelbaar was (is), was er geen touw aan vast t knopen. Ik heb iedere dag getest, en nooit een positieve ovu test in handen gehad. De moed zakte behoorlijk in Mn schoenen.</p><p>de eena laatste cyclus was een cyclus van 36 dagen. Geen positieve test gehad. Afgelopen cyclus was een cyclus van 24 dagen. Iedere dag een test gedaan, tot ik begon te twijfelen aan de testen die ik gebruikte (namelijk; action) ik heb dus zsm clear blue digital en Kruidvat tests gekocht. En wat denk je?! Er kwam een SMILEY! Mijn geluk kon niet meee op. (T was net of ik een positieve zwangerschapstest in handen had, zo blij!) maar ik geloofde het gewoon niet meer. (We hebben wel gelijk “gebruik” gemaakt van de kans;).) ik heb dus savonds nogmaals een cb test, Kruidvat en action test gedaan. Allemaal positief! Althans, dat denk ik.</p><p>wat denken jullie, word mijn harde werken aan mezelf toch nog een keer beloond met een lief klein wondertje?</p><p>heel verhaal, sorry, maar ik ben echt een verhalen schrijver;P</p><p>liefs, Glittertje</p>
 
Hey Glittertje,
Het is nogal wat als ik dit lees..
Maar je bent een ontzettende doorzetter lees ik wel. Wat goed dat je zo hard aan je zelf werkt.
Ik weet hoe frustrerend en moedeloos je er van raakt als geen enkele ovulatietest positief uitslaat..
Maar ik heb goede hoop dat het dit keer gaat lukken voor jullie.
Volgens mij is je gezondheid er met grote sprongen op vooruit gegaan, je mag jezelf een flinke schouderklop geven en trots zijn op jezelf! 
Als het goed is kan je na iets meer dan 2 weken testen op zwangerschap, ik zal heel hard voor je duimen! 
Lieve groet, Siska
 
Terug
Bovenaan