Voor het eerst samen weg zonder ons meisje...

Hoi,

Vandaag zijn mijn man en ik voor het eerst samen weg geweest zonder ons lieve meisje. Esther bleef fijn thuis met opa en oma. Hoewel ik wist dat ze in goede handen was en heel veel aandacht zou krijgen, vond ik het echt verschrikkelijk moeilijk. Om haar bij mijn man achter te laten vind ik geen punt. Maar bij anderen... Toen we wegliepen, had ik tranen in mijn ogen. En halverwege de middag wilde ik, hoe fijn we het ook hadden met zijn tweeën, weer haar huis naar mijn lieve meisje! Toch braaf de rest van de film uitgezeten en daarna pas naar huis. Uiteraard had ik haar veel meer gemist dan zij mij (zo hoort het ook!), maar ze begon wel onwijs te lachen toen ze ons zag. Hartverwarmend! Ik ben blij dat alles zo goed gegaan is, maar ik hoop dat de volgende keer makkelijker is. Voorlopig blijf ik weer lekker een weekje thuis...
Hoe gaat dat bij jullie?

Groetjes,

Eveline

Hoi Evelien. Wij zijn èèn keer wezen eten met z`n tweetjes. Mijn zus kwam oppassen en had zich verheugd op een avondje gezellig met haar petekindje. Wij hebben 3 gangen gegeten was wel heel gezellig hoor maar het ging nog al snel en toen we aan de koffie toe waren zei mijn vriend:zullen we die gewoon maar thuis drinken?? Tja binnen 1 1/2 uur waren we dus thuis. Mijn zus had echt zo iets van: wat doen jullie hier?? dit was mijn avond!!! Helaas!! We waren allebei blij dat we weer thuis waren! De volgende keer zal het vast beter gaan. Ik vond het wel leuk dat mijn vriend er ook wel een beetje moeite mee had (al zou hij het niet toegeven haha) Groetjes Mikkie.

Hoi Eveline,
Wij zijn vanavond samen lekker uiteten geweest. Moet zeggen dat ik mijn mannetje redelijk makkkelijk bij zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder kan achterlaten, mits het voor een paar uurtjes is. Zou hem nog niet een hele dag, laat staan een nacht kunnen missen! Maar daarna knuffel ik hem zowat dood, zo blij ben ik als ik weer thuis ben.
Groetjes Wendy

Hoi,
wij zijn begonnen met 1 uurtje even boodschappen doen terwijl Quinn bij opa en oma was. Daarna, paar weken later, samen een paar uurtjes weg (nieuwe auto gekocht... en jawel.... een stationwagon). Afgelopen vrijdag lekker met zijn tweeen gaan uiteten en de week ervoor al een uurtje of 3 weggeweest. Feestje van mijn vriend zijn werk.
En dat gaat verder allemaal prima. Moet ook even slikken, maar kan hem toch redelijk makkelijk bij de opa's en oma's achter laten.
Misschien komt dat ook wel doordat ik 2,5 dag in het ziekenhuis ben geweest en daar moest ik hem al veel uit handen geven en lag hij ook niet steeds 24 uur bij me.
Wat ook helpt is dat ik van te voren even een korte instructie geef en zij die ook goed opvolgen. Vaak vragen ze zelf al over hoe en wat... dus dat geeft wel vertrouwen.
Ik heb in elk geval genoten van ons avondje weg. Vond het ook wel lekker, even niet die zorg.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan