Voor het eerst weer weg!

<p>Hey!</p><p>ik ben benieuwd, wanneer gingen jullie na dat de kleine er was voor het eerst weer een paar uurtjes met je partner/vriendinnen (wie dan ook) zonder baby weg? En lieten jullie iemand anders oppassen? Ik wil mijn kleine echt nog niet wegbrengen of dergelijke maar heb wel veel zin om weer eens een avondje uit eten ofzo met mijn vriend te plannen ?ook al is het maar 3 uurtjes ofzoiets! </p>

Toen onze zoon 6 weken was, zijn we voor het eerst samen weggeweest. Toen heeft mijn moeder 3 uurtjes opgepast. Ik vond het heel vreemd voelen, maar ook wel even fijn. 

Wij hadden een feest van een bruiloft in de buurt, toen heeft mijn schoonzusje een avond opgepast. Ik denk dat onze baby toen een week of 7-8 was. Mijn man vond het verschrikkelijk, ik was juist wel blij om er even uit te zijn :)

Bij mijn eerste kindje met 10 weken, vreselijk vond ik het.
Bij mijn tweede kindje al na 2 weken? dat is bij een tweede gewoon veel makkelijker, maar ze is ook een veeeeel makkelijkere baby als haar zus!

Toen mijn dochter anderhalf week was heb ik mijn moeder opgebeld of ze niet even kon oppassen! Moest gewoon even het huis uit. Heb toen even in alle rust boodschappen kunnen doen en ben even langs een paar winkels geweest. Paar weken later hadden wij een bruiloft dus toen is ze bij mn ouders wezen slapen. 

Na 2 weken ben ik een keertje weg gegaan en was mijn man thuis. Was toen naar een high tea en ongeveer 5 uurtjes weg. Na 3,5 week zijn we samen weggeweest voor een hapje en een drankje, toen paste mijn schoonouders op. Even een paar tranen toen ik wegging maar vond het uiteindelijk heel fijn!

Ik ben na een maand voor het eerst weg geweest voor een sollicitatiegesprek. Vreselijk vond ik het. Mn vriend was er toen gewoon, maar vond het alsnog spannend. Met 10 weken zijn we voor het eerst mn zn tweeën weg geweest naar een restaurant. Onze dochter bleef bij mijn schoonzusje en haar gezin. Veel foto's gekregen tijdens het eten en dat hielp 

Terug
Bovenaan