voor het eerst weer...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal dit is een beetje een intiem onderwerp maar mijn vraag aan jullie was of jullie gewoon sex hebben nu jullie zwanger zijn. Ik vindt het namelijk heel erg eng heb het wel een keer gedaan maar toen had ik een beetje bloed. Kan het dus wel gewoon?

ja hoor dat kan gewoon hoor.maar als je zelf erg onzeker ben en het eng vindt moet je het gewoon even laten rusten totdat je eraan toe bent.een beetje bloed kan geen kwaad,maar als je het niet vertrouwd moet je even je vk bellen hoor meid!

Om tijdens de sex in de baarmoeder te komen moet een penis onnatuurlijk lang zijn en een bocht kunnen maken. Er kan dus weinig gebeuren. Er is mij juist ooit eens verteld dat de baby een orgasme (van jou tijdens de zwangerschap, begrijp me niet verkeerd!)ook als iets prettigs ervaart, een soort knuffel.
Ik snap wel dat je misschien iets minder ontspannen bent, of je niet prettig voelt met je veranderende lijf. Ik was in het begin erg bang voor een miskraam, omdat het allemaal heel erg anders voelde dan mijn eerste zwangerschap, daardoor zat ik ook niet zo lekker in mijn vel. Maar nu gaat het weer super.

zoals mijn voorgangster schrijft hier klopt het idd. jou ukke puk ervaart jou orgasme als een inwendige knuffel.
kortom heel weinig kwa schade kan het. gewoon doen meid als je zin heb. maar ik snap het ook ik had zoiets van is dit wel normaal of zo want zo klinkt het niet natuurlijk he

maar zolang het kan meid gewoon doen als je zin heb

Ik weet dus sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben, en als het goed is, is het vruchtje nu ong. 4,5 week oud.

Zondag hebben wij sex gehad, maar ik voelde me erg gespannen... onwennig..
en toch ook stiekem bang dat het vruchtje er last van heeft.

Ik lees  / hoor overal wel dat dit niet zo is, en dat geloof ik ook wel...
Maar tis toch even eng, moet even aan het idee wennen denk ik.

Het ligt volgens mij meer aan je libido..
in de eerste maanden hebben veel vrouwen geen zin omdat ze moe zijn  en last van de hormonen hebben.( en al die andere kwaaltjes..)
Maar bij mij was dat juist niet zo.
dus dat haalt het gemiddelde wel weer naar beneden of naar boven...hahah

en de laatste maanden kan je libido ook weer omhoog schieten.
dus ik zou zeggen laat het idee los over het beschadigen van het kindje, want die zit inderdaad heel goed verstopt. en geniet ervan.

groetjes lizzel

quote: Nens21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2006 12:13:14'));

Ik weet dus sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben, en als het goed is, is het vruchtje nu ong. 4,5 week oud.

Zondag hebben wij sex gehad, maar ik voelde me erg gespannen... onwennig..
en toch ook stiekem bang dat het vruchtje er last van heeft.

Ik lees  / hoor overal wel dat dit niet zo is, en dat geloof ik ook wel...
Maar tis toch even eng, moet even aan het idee wennen denk ik.

het is het idee en dat hoort erbij. ( die hormonen he ) maar het is alleen maar goed dat je zo denkt hoor

pfff, ik moet er niet aan denken, voel mij zo beroerd.......

Terug
Bovenaan