<p>Hallo Dames,</p><p>Ik ben volledig nieuw op dit forum.De afgelopen periode meerdere keren wat vragen gehad over zwanger worden/zijn en dan ging ik googlen en kwam ik steeds uit op dit forum. Ik zal me hier even voorstellen. Ik ben Wendy, 30 jaar en heb al heel lang een kinderwens.Vanaf januari dit jaar besloten m'n vriend en ik te stoppen met de pil. sinds vorige week zaterdag heb ik een positieve zwangerschaps test. ik ben morgen 6 weken zwanger.</p><p>O wat spannend allemaal. ik weet soms niet wat ik wel en niet moet voelen haha. mijn vriend was de afgelopen dagen wat gereserveerd, hij geeft aan dat we nog even moeten afwachten of het allemaal blijft zitten... de eerste dagen voelde ik me blij maar ook onwerkelijk tegelijk.en nu de dagen vorderen begin ik steeds onzekerder te worden en krijg ik juist steeds meer de twijfels. vorige week voelde mijn borsten steeds heel zwaar en waren ze behoorlijk gevoelig. sinds gisteren valt dat allemaal wel mee, behalve dat ik soms wat last heb van jeukende tepels.. vandaag voel ik me vooral erg ongemakkelijk en dik... heb een behoorlijk opgeblazen gevoel.. wat voelt het raar als je voor het eerst zwanger bent, niet weet wat je moet voelen en er allemaal weinig invloed op hebt hahaah...laten we hopen op een geweldige zwangerschap. ik gaat al jullie verhalen hier op het forum eens lezen. </p><p> </p><p><br />n </p><p> </p>