Voor het eerst zwanger

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik zijn nu 3 mnd bezig. Ik was weer ongesteld geworden. Balen maar ja is niet anders. een week later begon ik te vloeien, niet veel maar toch. Na een  test bleek ik toch zwanger te zijn. Hoe moet je nu voelen, blij of o jee is niet goed. Volgende week heb ik mijn eerste echo. Hopelijk kunnen we dan een gat in de lucht springen. Veel kwaaltjes heb ik niet. Soms duizelig en avond eten kan ik niet zoveel meer op. Snel misselijk. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Hoi hoi,

Ik had ook altijd dat ik erg snel misselijk was of een vol gevoel had.
Dat komt omdat de eerste weken je darmen erg op gaan zetten (lucht enzo) en daarom heb je niet zo'n trek.

Spannend hoor! Probeer te genieten, wsl was het bloedverlies een innestelingsbloeding en krijg je een prachtige zwangerschap!

Groetjes,
Vanessa 37 wk van de vierde

Hoi,

Gefeliciteerd hoor. Het is in het begin een onzekere tijd maar als de test zwanger aan geeft dan ben je het toch echt :)

Hopelijk kan je hier wat antwoorden op je vragen vinden en voel je je al snel gerustgesteld. Ik ben ook wat duizelig geweest in de eerste weken, dat schijnt heel normaal te zijn.

Groetjes en geniet van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan