Voor het eerst zwanger

Hallo dames,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Mijn naam is Silvia en ik ben 26 jaar. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. Als het goed is ben ik nu 10 weken zwanger en aanstaande maandag gaan we voor het eerst naar de verloskundige. Ik vind het zo ontzettend spannend. Het voelt ook zo onwerkelijk omdat je wel allerlei kwaaltjes hebt, maar het kleine mensje in je nog niet hebt gezien of gevoelt. Ik kijk zo uit naar de echo maandag, dan kunnen we ons kindje echt gaan zien. Het is wel een heerlijk idee dat er zo'n klein mensje in je groeit en dat we als alles goed gaat begin mei een mooi zoon of dochter in onze armen mogen houden. Hopelijk geldt dat voor ons allemaal in deze mamaclub.

Veel plezier allemaal en geniet ervan!

Groetjes Silvia

gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan.
Succes maandag bij de verloskundige het is heel bijzonder om je kindje daar voor het eerst te zien

groetjes maaike

gefeliciteerd!

dat gevoel van onwerkelijkheid herken ik precies, ben enorm onzeker zolang ik geen echo heb gezien!
wil het eigenlijk ook pas vertellen als ik de echo heb gehad, maar mijn buik is echt dik aan het worden... al vanaf 7 weken!
en mijn man kan zijn mond er niet over houden ;-)

veel plezier maandag!!
groetjes

Meid,

Gefeliciteerd! Het blijft aldoor spannend. als je straks een mooie echo hebt gehad denk je na een week weer: zou het nog wel leven?? maar probeer te ontspannen... de kans dat alles goed gaat is zoveel groter dan dat het fout zou gaan, dus ga daar gewoon van uit!
Geniet van alle nieuwe informatie die je krijgt van alle nieuwe dingen in de zwangerschap. het is echt maar 1 keer de eerste keer dat je zwanger bent. en dat is echt heel speciaal.
Ik ben nu 10 wk en 2 dagen van de tweede zwanger en het is allemaal al zo bekend... dat vind ik soms echt jammer... bij de eerste kon ik bij de gedachte aan het kindje alleen al zo blij worden "Ik ben zwanger!" kon je van mijn gezicht aflezen. Nu ben ik er natuulijk ook heel blij mee, maar je kent het allemaal al... soms denk ik: "O, ja... ik ben ook nog zwanger!" dat had ik me bij de eerste niet kunnen voorstellen!

Dus meid.... geniet van deze speciale eerste keer!

gefeliciteerd!!! :)

Voor mij is het ook de eerste :) en ik ben zooo benieuwd hoe alles zal gaan! of het een jongen of een meisje is hoe hij/zij er uit gaat zien hahaha ik kan er de hele dag over fantaseren :) (mijn vriend word er een beetje gek van)

Ik vond het zo leuk mijn baby voor het eerst te zien! en te zien bewegen! maar nu een dikke week later wil ik hem/haar zo graag weer zien want je voelt je baby niet en ben toch een klein beetje bang.. maar volgens mij hoort dat er bij :)

Hoi allemaal,

dank jullie wel voor alle lieve reacties. Vanavond de echo! Ik ben best zenuwachtig, maar we blijven positief. Morgen laat ik jullie weten hoe het is geweest.

Groetjes Silvia

Terug
Bovenaan