Voor het eerst zwemmen

Hello,

Hebben jullie al met jullie kindje gezwommen?

Zo ja, wat voor zwemkleding heb je bij je kind aangedaan? Alleen broekje, of een heel zwempakje of broekje met hempje? Ik weet niet echt wat ik nou moet kiezen hiervoor....en wil in de kerstvakantie gaan zwemmen met onze kleine man.

thanks alvast.

hoi,

Wij gaan woensdag voor het eerst babyzwemmen.
Heb van die zwemluiers gekocht en een broekje voor daar over verder niet.Broekje heb ik gekregen dus denk ga niet een zwempakje aan schaffen.

Trouwens heb de zwemluiers van de kruitvat dat zijn er daar zitten 4 of 5 luiers in voor 6 euro dacht ik en in duitsland bij de marktkauf heb ik er 10 mee genomen voor nog geen 5 euro. Volgens mijn vriendin zijn die net zo goed en ook een stuk goedkoper.

Veel plezier.

Als voorbereiding het badwater thuis al wat kouder zetten. Omdat het zwembad water niet zo warm is als thuis.

Zelf heb ik verschillende zwemluiers gebruikt.
Met Lieke zijn we nog niet te zwemmen geweest, maar met Britt ging ik al zwemmen toen ze 6 weken oud was (knuffelzwemmen) en we zwemmen nog steeds iedere woensdag. Ze is nu inmiddels 3.

Zwembroek/zwempak deed ik maar af en toe aan, de zwemluiers zien er ook leuk uit.

Hoe lang gaan jullie zwemmen met jullie baby's? Ik wil in de vakantie ook eens gaan zwemmen, maar heb geen idee hoe ik dat ga doen.
Misschien stom maar hoe doe je dat met aankleden? Waar laat je de maxi cosi?

Terug
Bovenaan