voor het eerst...

A

Anoniem

Guest
liep Stijn vanmiddag aan mijn hand. Ik had hem uit de wandelwagen gehaald en wilde hem op de grond zetten maar tot mijn verbazing bleef hij staan (wel mij vasthoudend met één hand) en liep hij zo een stukje mee. Hij kon niet totser kijken en ik ook niet. Wat is dit mannetje toch vlug, in tegenstelling tot zijn broers. Zo zie je maar, drie kinderen van dezelfde ouders en zo totaal verschillend.

Groetjes van een hele trotse Marloes  

Hey Marloes,

wat heb jij toch een snel manneke zeg!!
Ik snap heel goed dat je trots bent, en Stijn ook trouwens!!

Hoe is het verder met je??

Groetjes Debby.

Goh, ja Stijn is een vluggerd!!
En dat terwijl Roy nu net zelfstandig kan ..zitten!

Maar hoe gaat het me je Marloes?

Hoi dames,

bedankt voor jullie reacties en voor jullie belangstelling. Alsof geestelijk in de knoop zitten nog niet genoeg is ben ik sinds zondag grieperig en flink verkouden. Ik ben zo ongeveer aandeelhuder geworden in de apotheek. ik heb nu twee soorten hoestsiroop, stoomcapsules, neusspray en bergen paracetamol nodig om de dag door te komen. En dan heb ik het nog niet over de stapels papieren zakdoeken die er dagelijks doorheen gaan. Maar ja aan de andere kant heb ik het straks we allemaal in een keer achter de rug.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,

ja, dat zul je altijd zien, dat je alles tegelijk krijgt.
Meid, ik hoop voor je dat je weer gauw de oude bent, in alle 2 de opzichten.

Dikke knuf Debby.

He Marloes

Super van Stijn zeg, wat is jouw kereltje toch snel met alles he!!!!
Fijn toch hoef je je daar geen zorgen om te maken, geniet er maar van.

Wat vervelend dat je nu ook de griep hebt, alsof het allemaal nog niet genoeg is zeg....

Heel veel beterschap met alles!!!!!
Liefs Naomi

Hoi Marloes,

Superleuk dat Stijn al aan je hand kan lopen, wat snel joh! Hopelijk ben je snel weer beter! Als het zonnetje gaat schijnen kun je lekker naar buiten en dat gaat vast ook goed helpen om weer lekker in je vel te zitten!

liefs Maris

Terug
Bovenaan