Voor het eerste gynecoloog

A

Anoniem

Guest
hai meiden,
Morgen gaan mijn man en ik voor het eerst naar de gynecoloog.
Mijn man heeft een paar maanden geleden sperma onderzoek gehad en dit was prima in orde.
Na ruim een jaar krijg ik maar geen regelmaat in m'n cylcus.Het zit meestal tussen de 33 en 41 dagen in.
Ik heb al paar maanden getemperatuurt en heb ik ovulatietesten gedaan.
Beiden is duidelijk een eisprong te zien.
Wie herkent mijn verhaal en is om deze reden ook naar de gynecoloog door verwezen,wat doet een gynecoloog voor de eerste keer, wat kan ik verawchten...?
Wie kan mij hierbij helpen?
Liefs van Marieke

Ik zou dit ook graag willen weten! Ik ga ook binnenkort naar een gyn. Heb wel een regelmatige cyclus, maar na ong 1 jaar nog niet zwanger (ronde 11).

Hopelijk weet iemand er meer van!

zelf heb ik er geen ervaring mee maar mijn vriendin kreeg ook gee
regelmatige cyclus bij haar was het zelfs zo dat ze al 9 maanden geen
menstruatie had gehad.

zij is eind julie naar de gyneacoloog geweest en dit hebben ze bij de
eerst afspraak gedaan:bloedgeprikt om te kijken hoe haar schildklier
werkt,inwendig onderzoek,getest op soa's en haar man heeft vorige week
zijn sperma in moeten leveren.

22 augustus krijgen ze de uitslag.

hopelijk heb je hier iets aan ik vond het trouwens wel veel voor een eerste bezoekje ,had zij zelf ook niet verwacht.

Hoi,

Misschien moet je deze vraag ook stellen op het Als zwanger worden wat langer duurt forum.   Ook te vinden op deze site.
Heel veel succes bij de gyn. Ik hoop dat het nu gauw gaat lukken!

Groetjes, Kat

hé Marieke,
ik loop zelf ook onder controle bij een gynaecoloog alleen bij mij was al meteen duidelijk waar het aan ligt; aan mij, ik heb een te hoog prolactine gehalte, hier kwam ik  achter doordat ik melk verloor uit mijn borsten (ja echt waar). dus verder kan ik geen uitleg geven over wat ze allemaal gaan doen ik denk inderdaad ook eerst bloed prikken, inwendig onderzoek en ik denk een echo van je baarmoeder en eierstokken ( dat deed ze bij mij de eerste keer allemaal).
 nou veel succes bij de gyn.
 groetjes nathalie.

Terug
Bovenaan