Voor het eggie!!!

A

Anoniem

Guest
Jee!! Vandaag ongi geworden! Ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi, maar deze maand betekend dat dta we voor het 'echie/eggie' kunnen gaan!

Voor de meiden die mijn vorige berichten niet hebben gelezen: er is de vorige ronde een baarmoederfoto gemaakt waarbij ik niet zwanger mocht zijn. Deze ronde hebben we hierdoor een verhoogde kans op een zwangerschap. Ik hoop dat we dan ook snel zwanger zijn na ruim 1,5 jaar proberen!

Weer helemaal vol goede moed na een heftige periode waarbij alle onderzoeken elkaar toch wel snel opgevolgd hebben.

Liefs Daisy

Hallo Daisy,
Wat fijn dat het goed voeld! Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is. Heel veel klus plezier!

Super dais!!!!Nu gauw die ongi weg en dan druk druk klussen meid!!!!Ik gun het je zo...duim voor je/jullie!!!!
fijne zondag met lekker weer!!!1
xxx

Hey Daisy!

Wat een geod berichtje!
Kan me goed voorstellen dat je blij bent nu.. heerlijk voor jullie!
Ik wens je een hele lieve, fijne, gezonde, gezellige, goede en vooral vruchtbare ronde toe!

Liefs Lisette

Thanx!
Zit iig lekker buiten met de laptop op schoot!

Heb echt het gevoel dat we deze ronde pas echt beginnen, ook al zijn we al ff bezig.
Een heerlijk opgelucht gevoel!

Fijne zondag nog allemaal!

X Daisy

Super!! Hopelijk mag het binnenkort lukken...
wel grappig eigenlijk hoe blij we kunnen zijn als we ongi worden he!!

Fijn dag meid!

Super Daisy :) Wat heerlijk dat je weer aan de slag kunt en met hernieuwde moed.

Geniet van de nieuwe ronde!

Veel liefs,
Melian

Terug
Bovenaan