Voor het laatst zwanger......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nu ik zo op het eind loop (en er ook wel genoeg van heb), word ik ook wel een beetje emotioneel van het feit dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn.
Heb dan in totaal 3 kids en dat vinden we genoeg.

Maar dan denk ik nu: nooit meer een kindje voelen in mijn buik. Nooit meer zo'n dikke buik, met een klein wondertje erin.

Dus het voelt zowel positief dat ik straks hopelijk weer een gezond kindje in mijn armen houdt en negatief dat ik daarna echt niet meer zwanger zal worden.
(Mag ook niet meer na 3 keizersnedes, maar wil ook niet meer.)

Zijn er nog meer vrouwen voor wie dit echt de laatste is?

Liefs Renata.

hoi

Ja dit is ook mijn laatste,ik ben in 2004 al eens zwanger geweest,die is toen afgebroken bij de 24 weken omdat het kindje open ruggetje zou hebben,en zwaar gehandicapt zou zijn,daarna heel vlug weer zwanger(anderhalve maand na die bevalling) en in 16 nov 2005 mijn dochter geboren en nu 28 nov 2007 uitgerekend van tweede (derder) kindje en dit word een knul,ben dus drie keer zwanger geweest in 3 jaar tijd en vind het ook wel mooi zo,hebben we hopenlijk twee gezonde kinderen en daar mag je dan wel trots op zijn.ben het nu ook echt beu.en ga ook zeker erg veel genieten van de komende tijd als de kleine er is.zal wel effe buikje missen na de bevalling,maar toch ook weer blij dat ik mijn normale lichaam weer terug krijg.hoop ik en anders met hulp.en weet je als de kinderen weer wat groter worden word het ook allemaal weer wat makkelijker enzo,met slapen en eten,ergens naar toe gaan .dus   ik vind het wel best ben nu 25 mijn man 35 dus heb nog een hele leuke toekomst te gemoet te gaan.gr wendy 36,2wk

hoi meiden

ja ik durf bijna zeker te zeggen dat dit ook bij ons de laatste is
we hebben dan een meid van 13 een hele leuke tweeling van 9 ook meiden en dit is een knul hahah dus we hebben van alles wat en dat vind ik wel mooi!!

ik denk ook niet dat mijn lichaam dit allemaal nog een keer aankan!!
ik wil lekker als de kleine er is en ik me weer oke voel gaan sporten en weer wat uurtjes in de zaak staan bij me man en dat hij dan lekker thuis is bij de kids!! die kleine past er wel tussen hoor die draait wel mee in dit gezin daar ben ik niet bang voor maar mij gezin is zo wel heel erg compleet dat weet ik wel haahah

als ik ooit nog is rijk wordt ( ben ik al met al mijn kids en dit leven maar ik   bedoel als ik ooit de lotto win) dan zou ik wel een kindje of wel 2 willen adopteren uit egypte weet dat er daar kids zijn die op straat leven en ik zou ze dan een goed leven willen geven maar nog een keer zwanger zijn nee nee nee wil ik niet meer !!!!

veel liefs cora

hoi hoi
nou hier hetzelfde hoor,dit is echt mijn laatste.
hebben al drie jongesn en twee meiden en dit wordt ook een meisje.
vindt het heel goed zo.
liefs sil

Hoi allemaal
Ik ben eigenlijk van het januariforum,maar lees weleens
of er alweer meiden bevallen zijn! Allemaal gefeliciteerd!
Ook ik ben zwanger vd 3e (30 weken,3 dagen) en ook dit
is de laatste! Maar ik kan niet zeggen dat ik het zwanger zijn
zo ga missen,want ik heb altijd hele erge bekkenklachten&isias!
Maar het idee nooit meer zo'n kindje te voelen is wel een raar idee,
vooral omdat je weet dat andere vrouwen het nog te wachten staat(
logisch,maar je begrijpt me wel) Maar ik ben blij dat ik gezonde kinderen
op de wereld heb gezet(hopen dat nummer 3 dat ook is) en dat gun
ik een ander uiteraard ook!
Succes iedereen met bevallen!
Grtz An

Terug
Bovenaan