Voor het raam

Hangen jullie iets voor het raam als de kleine er is?

Ik heb een stoffen geboorteslinger besteld bij http://colettesfeest.punt.nl/?gr=783504
Heb die al een keer gezien bij een vriendin van me en hij was supermooi! Kun je tijdens alle verjaardagen dan ook nog gebruiken.

Hoop niet dat er mensen met zo'n ooievaar aankomen zetten, of erger nog: zo'n gefiguurzaagd ding. Alhoewel, ik vind het vast lief als ze het onverhoopt toch doen :)

Wat een leuke slinger!
Ik heb ook mooie gezien alleen ik vind het een beetje zonde om er 2 te bestellen aangezien wij niet weten wat het wordt en er meestal ook wel enige dagen levertijd op zit als je het met een naam wilt.

Wij hangen buiten voor het raam een waslijn op met allemaal babykleertjes (meisje met roze en wit, jongetje met blauw en wit). Het zijn kleertjes die ik op de rommelmarkt voor bijna niets heb gekocht dus het is niet erg als ze straks nat en vies zijn van de regen.

Wij houden zelf ook niet echt van een ooievaar of zo'n gevaarte in de tuin.

Hier heb ik zelf een geboorte slinger genaaid. Erg makelijk en leuk om te doen.
Verder hang ik vilten letters voor het raam met de naam... Hoera ..... Is geboren!! (weten ook nog niet wat het wordt)

Wat een leuk idee van die babykleertjes. Zeker als ze van de rommelmarkt komen:)

Oohhh ik wil nog zoveel voorbereiden maar ik ben al druk zat met mijn lijf en zoontje:)
Tijd voor een dutje!

Hele leuke slinger!
Maar ook wij weten nog niet wat het wordt.
Daarbij heb ik zelf een gebootebord gemaakt van tijgertje, heb hiervan ook een tekening op het kamertje geschilderd.
Mijn vriend wil daarbij nog een ooievaar die het raam zogenaamd binnenvliegt.

Haha mn vader zei al dat als ik zo'n ooievaar voor mn raam heb hangen dat ie dan niet kom kijken;)
Maar dat was ik ook niet van plan. Zeg t nu alleen maar om m te pesten:p
Ik heb van mn tante zo'n roze nijntje gekregen die ik voor het raam kan hangen.
En ze maakt ook nog een stoffen slinger met de naam van de baby voor me. Verder doe ik aan de achterkant van mn huis nog een slinger met hoera een meisje. Heb dus 'lekker' alles volhangen;)

Terug
Bovenaan