voor het zingen de kerk uit en zwanger?

Anoniem

New member
<p style="text-align: center;">Haai allemaal,</p>
Mijn vriend en ik gebruiken de methode "voor het zingen de kerk uit". Ik ben hierdoor de eerste maand na het stoppen van de pil, gelijk zwanger geworden maar dit eindigde helaas in een miskraam... We willen eigelijk nog een paar maanden wachten omdat dit iets beter uit komt, maar we het zou meer dan welkom zijn als het nu al komt. Nu ben ik benieuwd of het mogelijk is dat ik met deze methode snel weer zwanger zou kunnen zijn? Zijn er mensen die hierdoor ook snel zwanger waren?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!



 
Volgens mij weet je na de eerste ervaring wel dat je er dus zwanger van kan worden.

het is al zwaar achterhaald dat deze manier van seks hebben werkt als anti conceptie. En om nu te zeggen dat dit de manier is om wel zwanger te worden. Lijkt me duidelijk dat je meer kans hebt met zaadlozing in de vagina
 
Ik snap het niet helemaal geloof ik. Als jullie zwanger willen worden, waarom dan niet op de meest effectieve manier? ;) of wil je vriend liever nog wachten en hoop jij weer op een verrassing? In dat geval zou ik even rond de tafel gaan zitten en jullie wensen bespreken.
 
Terug
Bovenaan