voor het zingen de kerk uit? zwanger?

Hoi allemaal,

Ik dacht ik stel de vraag op deze manier (hoop dat het zo kan).

Mijn eisprong was rond 30 januari. Ik en mijn vriend hebben op 30 januari geklust alleen is hij niet in mij klaargekomen. Ik slik verder geen pil of iets, nooit gedaan ook dus voel mijn cyclus en ken mijn lichaam erg goed. Hij heeft hem voor het zingen de kerk uit gehaald als je snapt wat ik bedoel. Nu mijn vraag eigenlijk, kun je hier ook zwanger van worden? Ik heb al sinds 5 dagen na mijn eisprong zulke pijn in mijn tepels en borsten, als ik mijn jas al aandoe doet het al pijn. Ook loopt er 1 hele dikke grote ader door mijn tepel heen die ik echt kan zien. Normaal heb ik tijdens mijn eisprong tot ovulatie geen pijn in mijn borsten. Ook mijn onderbuik doet raar en heb ik lichte steken (kan ook mijn darm zijn). Mijn vraag of iemand met het zingen de kerk uit is zwanger geworden?

We zijn niet echt fulltime bezig met het zwanger worden maar het zou niet ongewenst komen.

Groet, Lois

Borsten doen ook zeer voor de menstruatie. Is niet echt direct een teken van zwangerschap. Alleen schenken we er minder aandacht aan zodra zwanger worden nog geen onderwerp voor iemand is. Opeens ga je dan alle kwaaltjes en dingetjes voelen die je anders ook voelt, maar nu gaan opvallen. 
Buiten dat om, je kunt idd gewoon zwanger worden. Nou is de kans erg klein en is de kans groter zodra je voor het zingen de kerk uit gaat doet, wanneer hij daarvoor al is klaargekomen. Dus bedoel eigenlijk dat hij dus voor de 2e keer klaar zou komen en er dan uit gaat. Want dan zou hij tijdens de seks voorvocht kunnen verliezen. De kans daarbij is groter dan wanneer hij voor het eerst zou klaarkomen. Dan is het voorvocht minder.
Nou weet de natuur het altijd beter dan de theorie haha. Dus succes! Nog even afwachten :)

Je kan er zeker zwanger van worden!! Waarom gooi je er niet een test tegen aan? Ofja miss beetje te vroeg nog, even een weekje wachte nog

Dag,
ik heb ongeveer hetzelfde nu. Mijn vriend en ik hadden gemeenschap rond mijn eisprong. Hij had gedronken , ik niet. We zijn al 12 jaar samen en hebben een stabiele relatie en werk. We hebben ook al over kinderen gepraat en het mag wel komen maar het hoeft nog niet. Ik zou nooit een abortus doen als ik bewust gestopt met die pil (sinds mei) omdat ik er mij niet goed meer bij voelde. Ik ben ook 28 jaar nu: eigenlijk wel een ideale leeftijd voor een eerste kind.
Sinds die onveilige gemeenschap op de dag van de ovulatie en de dag erna, voel ik vanalles gebeuren in mijn lichaam dat ik anders niet voel. Nu heeft hij wel niet voor het zingen de kerk toegepast maar was er enkel voorvocht. Ik heb wel een vrij normale cyclus van 25 dagen en zit ik nu 3 dagen voor Nod. Ik heb al een zwangerschapstest in huis gehaald en denk toch dat ik er 1 ga doen deze avond. Het is wel beter om zo lang mogelijk te wachten tot de eerste dag van de normaal geplande menstruatie. Maar ik wil het gewoon doen omdat mijn lichaam, waarschijnlijk schijnzwanger is.. de eerste week heb ik af en toe krampen gehad in mijn onderbuik allemaal op momenten die zogezegd bevruchting en innesteling zouden kunnen geweest zijn. Volgens de statistieken dan toch. Nu de laatste 2 dagen zichtbaar blauwe aderen op mijn borsten... meer afscheiding dan anders. Maar deze symptomen kunnen zich ook vlak voor de menstruatie voordoen en daar zit ik momenteel. Er is een kleine kans dat Ik zwanger ben als ik heel vruchtbaar ben en als er zaad in het voorvocht zat. Ik heb al op verschillende fora rondgekeken en soms lees je hier en daar eens dat ze mensen kennen die zo zijn zwanger geraakt. Typisch als je er niet echt mee bezig bent.
allesinds als je zeker wil zijn, best nog even wachten om een test te doen, 3 dagen voor de normale geplande menstruatie is een minimum om zekerheid te kunnen hebben...
keep you posted, 

Hoi!
Ik zat even mee te lezen en dacht ik moet even reageren. Je kunt zo zeker zwanger raken! Ik en mijn vriend hebben meer dan twee jaar geleden op vakantie voor het zingen de kerk uit gedaan. Ik heb er helemaal niet aan gedacht  en was er ook totaal niet bang voor. Voelde naderhand ook helemaal geen klachten totdat ik niet meer ongesteld werd.. nu rent er een dreumes van anderhalf thuis rond:) 
Als je geen risico’s wilt lopen, doe dan beter maar een andere methode! 
Groetjes!

Terug
Bovenaan