Voor het zingen de kerk uit

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn al ruim 8 jaar samen, en hebben altijd, voor het zingen de kerk uit, sex. Ik wil heel graag een baby en hij wil liever nog een 1 tot 2 jaar wachten..

Ik lees op verschillende forums dat mensen van deze methode daadwerkelijk zwanger worden, maar ik doe dit al ruim 7 jaar zo (en ik gebruik al 7 jaar lang geen anticonceptie). Moet ik mij dan zorgen maken over onvruchtbaarheid? Of werkt de methode alleen als je 2 rondes vlak na elkaar hebt?

Ik hoor graag!

Liefss
 
Ik zou me daar geen zorgen om maken. Je kan zwanger worden van deze methode. Vooral als de man veel voorvocht heeft of net te laat is met eruit gaan. Maar dan nog, je hebt per maand zo'n ongeveer 2/3 dagen dat je vruchtbaar bent. Dus de kans om zwanger te worden is dan sowieso klein.
 
Wij deden ook al jaar of drie voor het zingen de kerk uit. Ik had een zeer regelmatige cyclus en manlief was en is. Of niet zover om een knoopje te leggen. Ik voel me fysiek en mentaal een stuk beter zonder pil, prikpil, etc... Maar je houdt altijd een risico. Ben er toch zwanger bij geworden wat eigenlijk niet de bedoeling was.. hoe goed ik mijn cyclus ook kende en hoe voorzichtig we ook waren ? was wel heeel erg welkom trouwens.
 
Nee geen zorgen maken, maar : voor het zingen de kerk uit, daar zit de hele kerk mee vol. Tis zeker niet veilig. Maar er moet zooooveel goed gaan wil je zwanger worden. Als je echt bewust probeert op de vruchtbare dagen en hij komt in je klaar en het lukt dan een tijdje niet dan kan je wel actie ondernemen maar nu nergens om je zorgen om te maken. hopelijk liggen jullie gauw op 1 lijn
 
De kans bestaat maar is echt nihil. Wij doen het ook zo momenteel. Heb 2 kids en beiden 1e ronde raak. Maar van voor zingen de kerk uit tot nu toe niet zwanger geraakt. Wel doen we het nu zo omdat we weten dat we nog een 3e willen. In prinicipe niet nu maar als het komt is het goed. Weet nog niet wat we doen als ons gezin compleet is..
 
Terug
Bovenaan