voor Hope74

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Hope,

Ik heb jou kleine (GROTE) wonder ook gezien hoor, wat een poepie zeg. Ze heeft ook al lekkere donkere haartjes. Tessa heeft dat ook maar ze beginnen volgens mij al wat lichter te worden (of ze wordt kaal haha).
Ik vind Kyra een schitterende naam, had ik ook op mijn lijstje staan maar mijn man vond het niets.
Idd nog zo'n wijneus erbij  want hier ligt er ook zo een. Echt een meid hoor, laat zich goed horen als ze het er niet mee eens is. Temperament van haar moeder zegt mijn man hahahaha. Ja, die gaat het nog zwaar krijgen met 2 van die vrouwen in huis.

Ik heb een geweldige kraamtijd gehad. Onze kraamverzorgster was echt een hele grote schat, voor mij, Tessa en ook mijn man werd flink in de watten gelegd door haar.
Iedere ochtend ontbijt op bed, 1x had ze zelfs croisants meegenomen van thuis en had ze versgeperste sinaasappelsap gemaakt, HEERLIJK. Gezellige gesprekken gehad en 's middags werden we samen naar bed gestuurd. Ook hebben we kleine wandelingetjes gemaakt met Tessa, niet te lang want moeders kon nog niet zo lang lopen vanwege het borduurwerkje van onder.
Dus.....wij hebben volop genoten van die week. En jullie, ook leuk gehad?

Met mij gaat het iedere dag weer beter, mijn onderkantje wordt minder pijnlijk en ik kan weer steeds meer doen in huis. Niet te veel want dan wordt ik meteen teruggefloten door mijn man. Die doet echt zo'n hoop voor me, echt een grote schat.
Jammer genoeg moet hij maandag weer aan het werk. Hij is dan 2,5 week thuis geweest. Dan moet ik het overdag zonder hem doen, zal echt wel wennen zijn hoor.

Wil je mijn bevallingsverhaal nog lezen? Ik heb het gisteren geschreven onder het kopje; foto's van Tessa (onder de reacties van jullie).

Kruimel

Ha Kruimel !

Ja, het is echt genieten van onze kleine meid. Alleen blijf ik me wel zorgen maken, ze is ook zo klein, ze was slechts 2812 gram bij de geboorte, dus moet ze om de drie uur drinken. Hopelijk is ze snel boven de drie kilo !! Mijn kraamweek was erg druk, we hebben veel (errug veel ) tijd besteed aan borstvoeding. Met tepelhoedjes, kolf en alles in de aanslag heeft het heel wat pijn en moeite gekost, maar uiteindelijk wil ze nu wel aan de borst. Heb alleen geen idee hoeveel ze binnen krijgt en ze heeft steeds na de borstvoeding nog honger. Daar word ik niet vrolijker van...

Tijdens de kraamweek (kraamhulp bleef twee dagen langer ) heeft mijn man wel vrij gehad, maar is vooral aan het rennen en doen geweest, aangezien zij vooral met mij en Kyra bezig was. Echt genieten was er helaas dus niet bij. Ook heb ik me best verkeken op mijn "lichamelijke gesteldheid" na de bevalling. Ik dacht dat kind is er uit, we kunnen er weer tegenaan, maar dat viel best tegen. Ben dinsdag even met de kraamhulp naar buiten geweest en gisteren voor het eerst met manlief en Kyra even op stap geweest.

Gelukkig  voel ik me inmiddels wel een heel stuk beter, behalve dat  ik dus blijf tobben met die voeding. Het idee was om na elke  borstvoeding 50 cc kunst na te geven, en hopelijk zou de behoefte hieraan verminderen, maar het lijkt  wel alsof ze na de borst meer honger heeft dan als we ('s  nachts) alleen kunstvoeding geven. Erg  frustrerend. Ik ga dinsdag maar met haar naar het weeguurtje en  proberen een weegschaal te huren bij de thuiszorg, dan kunnen we het tenminste in de gaten houden, hoeveel ze drinkt.  

Al met al, druk druk druk, dus, maar zoooooo verliefd......

hihi... het was het wachten waard !!!!

Nou, ik ga weer eens voeden ! Tot snel !! p.s. ik heb zo'n mooie foto weer, echt fantastisch, met twee ringvingers in haar mond.  Hij staat nog op de camera, maar ik zal m snel op  het  forum zetten !  

Terug
Bovenaan