Voor Hopey

Hey Visje,

Hier ben ik weer...
Zoals ik al schreef de vorige keer, kijk ik niet meer elke dag op het forum om mezelf te dwingen niet meer zoveel met het zwanger worden bezig te zijn.

Maar af en toe kijk ik nog wel hoor!

Heb het de laatste tijd ook erg druk gehad op het werk en thuis. Ben jarig geweest, nu echt 33 jaar geworden (ik schreef dat ik het laatst al was, omdat ik het bijna werd) en heb op verschillende dagen visite gehad.

Inmiddels uitgebreide vragenlijsten thuisgestuurd gekregen van het ziekenhuis voor de vruchtbaarheidsonderzoeken. 4 kantjes voor mij en 4 kantjes voor mijn vriend + nog een blad waar ik in schema's mijn temperatuur moet gaan bijhouden.

De lijsten doe ik morgen op de post en dan krijg ik binnenkort een oproep voor een intake gesprek in het ziekenhuis. Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Ondertussen gaan we vrolijk verder, mijn vruchtbare dagen staan weer voor de deur...

Maar hoe gaat het met jou?
Verloopt alles goed met de zwangerschap?
Heb je al een echo gehad of moest dat nog komen? (sorry, ben het even kwijt...).

Hoop dat alles goed gaat!

Liefs Hopey

Oh ja, voordat ik het vergeet:

Mijn vriend en ik gaan van 25 april t/m 6 mei op vakantie, dus dan zal ik zeker niet op het forum te vinden zijn. Als ik terug ben zal ik zeker weer kijken!

En voor die tijd vast ook nog wel een keer...

Tot snel,

liefs Hopey

Hoi Hopey,

Daar komt een hoop bij kijken zeg...
Al die formulieren enzo...
Ik ben heel benieuwd... en hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.

NOg van harte gefeliciteerd met je verjaardag..

Waar gaat de vakantie naar toe?
Even lekker ontspannen en wie weet??

Ik heb de 1e afspraak gemaakt bij de VK op 16 mei.
Ik voel mezelf hondsberoerd, ben de hele dag door misselijk.
Helemaal niet herkenbaar van de eerste zwangerschap...
Dus ben ook heel benieuwd.
Bij de eerste controle wordt ook een echo gemaakt.

Wij gaan op 21 mei ook nog even een weekje op vakantie...

Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Liefs,
Visje

Hoi Visje,

Leuk al die vrolijke kleurtjes...

Bedankt voor je felicitatie!

Wij gaan naar Amerika op vakantie. niet zo lang hoor, 10 dagen. Maar wel lekker! lekker even weg en veel afleiding. Als we terugkomen is mijn NOD...
Ik denk gister mijn eisprong te hebben gehad, heb rond de eisprong altijd zo'n "druk"-gevoel links of rechts onderin mijn buik. Tot nu toe voelde ik het alleen links, maar gisteravond voor het eerst rechts. Heb jij dat ook weleens gehad?
We hebben gisteravond dan ook geklust, hoop maar dat we nog op tijd waren. We hadden woensdagavond ook al geklust voor de zekerheid en zondag (of vanavond, maar heeft dat zin, 2 dagen achter elkaar?) moeten we ook maar even proberen.
De ovulatietest gaf eergister een streepje, maar niet donker genoeg. Had verwacht dat het streepje gister donkerder zou zijn, maar was juist lichter. daarom dacht ik ook dat de eisprong dan al geweest zou zijn of juist gister was.
(wanneer het streepje even donker of donkerder dan het controle streepje is, dan vindt de esiprong binnen 24 - 48 uur daarna plaats. Maar het streepje is niet even donker geweest als het controle-streepje. Ben pas eergister begonnen met testen, misschien had ik een dag eerder moeten beginnen...
Lastig dat je nooit precies weet wanneer de eisprong is!
Ben nu ook begonnen met temperaturen. Mijn temp. was vanochtend 0,2 graden hoger dan gister. wie weet wordt het op den duur door het temperaturen wat duidelijker wanneer mijn eisprong is geweest.

Spannend jouw echo! Laat maar weten hoe het was. Dat je hondsberoerd bent is vervelend, maar wel een goed teken voor de zwangerschap....toch?

Ik moet nu verder, gaan met een aantal de babykamer van een vriendin als verrassing klaarmaken. Toepasselijk voor op dit forum he?

Sterkte met de misselijkheid!

Liefs Hopey

quote: Hopey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2007 14:30:15'));

Hoi Visje,

Leuk al die vrolijke kleurtjes...

Bedankt voor je felicitatie!

Wij gaan naar Amerika op vakantie. niet zo lang hoor, 10 dagen. Maar wel lekker! lekker even weg en veel afleiding. Als we terugkomen is mijn NOD...
Ik denk gister mijn eisprong te hebben gehad, heb rond de eisprong altijd zo'n "druk"-gevoel links of rechts onderin mijn buik. Tot nu toe voelde ik het alleen links, maar gisteravond voor het eerst rechts. Heb jij dat ook weleens gehad?
We hebben gisteravond dan ook geklust, hoop maar dat we nog op tijd waren. We hadden woensdagavond ook al geklust voor de zekerheid en zondag (of vanavond, maar heeft dat zin, 2 dagen achter elkaar?) moeten we ook maar even proberen.
De ovulatietest gaf eergister een streepje, maar niet donker genoeg. Had verwacht dat het streepje gister donkerder zou zijn, maar was juist lichter. daarom dacht ik ook dat de eisprong dan al geweest zou zijn of juist gister was.
(wanneer het streepje even donker of donkerder dan het controle streepje is, dan vindt de esiprong binnen 24 - 48 uur daarna plaats. Maar het streepje is niet even donker geweest als het controle-streepje. Ben pas eergister begonnen met testen, misschien had ik een dag eerder moeten beginnen...
Lastig dat je nooit precies weet wanneer de eisprong is!
Ben nu ook begonnen met temperaturen. Mijn temp. was vanochtend 0,2 graden hoger dan gister. wie weet wordt het op den duur door het temperaturen wat duidelijker wanneer mijn eisprong is geweest.

Spannend jouw echo! Laat maar weten hoe het was. Dat je hondsberoerd bent is vervelend, maar wel een goed teken voor de zwangerschap....toch?

Ik moet nu verder, gaan met een aantal de babykamer van een vriendin als verrassing klaarmaken. Toepasselijk voor op dit forum he?

Sterkte met de misselijkheid!

Liefs Hopey

Hej Hopey,

Gezellig ja al die verschillende vrolijke kleurtjes.

Ikzelf heb eigenlijk nooit mijn eisprong gevoeld,
maar de laatste keer, had ik wel last van steken/krampen.
Wijzelf klusten (is dit juist geschreven) tegen de eisprong ook om de anderste dag. Dit had ik eens gelezen.
Zaadcellen overleven langer dan eicellen, dus dat moet goedkomen.

Wanneer je temperatuur met ongeveer 0,3 graden stijgt en dit aanhoud heeft je eisprong plaatsgevonden. Ik ben benieuwd.

Wat betreft de ovulatietesten ben ik er helemaal niet bekend mee.
Ik heb ze zelf nooit gebruikt gehad. Ze zijn toch prijzig of niet?
Ik hoop zeker, dat je zo een beetje inzicht krijgt in je ei.

Ik vind het ook spannend die echo.
Alleen die misselijkheid....
Verschrikkelijk!!
Bij onze eerste heb ik er niet zo extreem last van gehad.
Maar je weet waar je het voor doet, zullen we maar denken, Toch?
Ik heb nu de zwangerschapsgranules van vsm gekocht , en die werken toch wel... gelukkig.

Hoe is de babykamer van je vriendin gelukt?
Zeker een dubbel gevoel of niet?

Ik wens jullie nogmaals een fijne vakantie in Amerika.
Verwen jullie zelf goed en geniet ervan!
Ik hoop dan ook dat je zwanger terug mag komen!!!
Ik duim voor jullie!!!

Terug
Bovenaan