Voor Hummie

Hoi hoi,
Ik vroeg me af of je al na had gedacht over hoe je straks de tweeling en je dochtertje mee naar buiten ging nemen? Heb je al naar een kinderwagen gekeken? Mijn zoontje is dus straks nog geen twee en dus kan hij niet steeds meelopen als we even een boodschap gaan doen. Ik heb al gegeken wat de opties zijn. Het beste is denk ik een drielingenwagen alleen die past nergens door een deur!!
Heb jij een idee?
Groetjes Loes, mama van Stijn en zwanger van een tweeling.....

Hoi,

Ja probleem he!!!!

Ik ben naar een tweelingwagen aan t kijken. Gewoon naast elkaar. Dan kun je stoeltjes kopen die je erop kunt klikken. Bv. t merk Kees van Happy Baby!!

Een klant van mij heeft er 1 te koop en daar ga ik naar kijken. Dit is denk ik de best oplossing.

Anders zou ik t ook niet weten!!!!

Hoe gaat t verder? Wanner heb je echo?????

Gr linda

Hoi Linda,
Wat voor stoeltje kan je er dan opklikken? een soort van fietsstoel ofzo er bovenop of iets? Ik denk idd dat een tweelingenwagen het beste is alleen dan nog een goede oplossing voor de grootste.
Hier gaat alles nog goed hoor, ben nog wel wat moe, maar verder nergens last van!!
Dinsdag heb ik mijn 4de echo alweer!!
Ik heb nu elke 2 weken een echo.... Maar in verband met vakantie is het nu bijna 3 weken geleden en ben ik weer zeer benieuwd!!!
En hoe gaat het daar? Ben je nu nog volop aan het werk?
Groetjes Loes

Hoi Loes,

Het gaat idd. om een stoeltje die je op de kinderwagen kunt klikken. Daar kan de oudste heerlijk in zitten. Het stoeltje hangt boven de tweelingbedjes. Ik zal eens een foto opzoeken en dan kan je zien wat ik bedoel.

Ik werk nog steeds hoor. Jij niet meer dan?????
Ik ben nog steeds erg moe en nu heb ik weer veel last van obsipatie. Heel vervelend allemaal.
9 Juli heb ik weer een echo. Lijkt wel een eeuwigheid te duren.

Waar in Eindhoven woon je? Welke wijk bedoel ik dan. Ik heb vroeger in Strijp gewoond en later in Gestel.

GR linda

Hoi Linda,
Ik ben weer wat verder gekomen met het zoeken naar een kinderwagen. Nu is er ook iets aparts verkrijgbaar namelijk; een stoeltje dat je op een meerijdplankje vastzet.
Ik ben op die site gaan kijken en we zijn ook in de winkel geweest waar dat te koop zou zijn maar ze hadden die niet meer, misschien nog ergens anders. Maar voor andere oplossingen ga ik nog steeds zoeken....

Ik ben nu niet meer aan het werk, wij zijn namelijk net verhuisd en ik kon dat werk hier niet meer doen. Alleen nu ik weet dat ik zwanger ben van een tweeling wacht ik ook maar even met solliciteren! Vooral omdat ik denk dat je eerder uit de running bent en omdat je moeilijk aangenomen wordt....Maar ik heb ook net mijn diploma gehaald dus ik wacht wel gewoon af hoe het erna gaat!

Ik woon zelf nu in woensel. Niet heel ver van het w.c. af! Dus dat is op zich wel leuk.
Maar dat is wel een andere kant dan waar jij hebt gewoond!
Er zit hier ook een leuk speeltuin, dus mocht je een keer deze kant inkomen......?!

Hoe gaat het nu verder met de zwangerschap? Hebben jullie verder al iets gekocht aan kleertjes of bedje of wat dan ook? Ik heb dit weekend het eerste pakje gekocht voor de twee!
Nou groetjes Loes

Hoi Loes,

Wij hebben dinsdag een tweelingwagen gekocht. Nog geen stoeltje erbij hoor.

We hebben nog geen kleertejs ofzo gekocht. Ik wil eerst weten wat t wordt.

Tja ik kan wel eens een keertej richting woensel komen om te kletsen en Femke te laten spelen.

Ik werk nog wel. Ben zelfstandig ondernemer. Verkoop baby en kinderkleding op de markt. Dus zoalng t nog gaat blijf ik dat doen.
Bovendien heb ik nu elke zondag een braderie. Dit is mijn seizoen dus nu moet ik t plukken he!!!

GR linda

Hoi linda,
Ik heb nu toch een hele mooie wagen gezien..... Eentje die achter elkaar is (tandem dus) en dan waar je 2 maxi-cosi's in kan klikken of 2 reiswiegen of twee buggy's of een combinatie! Wij hebben niet zo'n grote auto dus dat lijkt me echt ideaal! Alleen is hij best duur...ik zou hem tweedehands willen, maar die zijn zo nieuw dat ze die nog niet hebben!
Nou ja nog even over nadenken dan.....
Maar welk leuk hoor zo'n marktkraam lijkt me, doe je dat helemaal alleen? En sta je ook wel eens in eindhoven?
Lijkt me leuk om eens wat af te spreken dan, maar ik hoor wel dat je het nu druk hebt!
Groetjes Loes

Hoi Loes,
mag ik vragen waar je deze wagen hebt gezien?En wat is het merk van deze wagen?
We verwachten namelijk begin december een tweeling en zijn ook opzoek naar een handige duo-wagen.

groetjes Ilse

Terug
Bovenaan