Voor Hummie

Hallo Linda
Hoe is het met je zwangerschap? Heb je al een buikje?
Ik heb nu wel een aardig buikje en alles gaat hier nog redelijk goed eigenlijk. Paar klachten, maagzuur enzo maar dat hoort erbij!
Volgende week heb ik mijn 20 weken echo. Heb jij die al gehad?
Groetjes Loes

Hoi,

Wat lief dat je aan me denkt.
Ik ben nu 23 weken en heb mijn 20 weken echo al gehad dus. We weten t geslacht van onze 2 kids.

We krijgen 2 meiden!!!!
Alles was   goed gelukkig.

Ik heb wel wat klachten.,Bukken gaat bijna niet meer, maagzuur en van dat soort kwaaltjes. Verder gaat t wel goed.

Enmet jou?????

Gr linda

Hoi hoi,
Wat leuk voor jullie! En fijn dat alles goed is he! Krijg je dat eigenlijk gelijk te horen of moet je dat van de gyn. ofzo horen? Want ik heb dus volgende week de 20 weken echo en 2 weken later weer een afspraak. Hoop niet dat ik dan moet wachten totdat ze kunnen zeggen of het gezond is allemaal!
Bij mij gaat alles eigenlijk nog goed, ik heb wel heel veel last van maagzuur en kramp in mijn kuiten! Verder gaat het goed. Volgende week ga ik weer aan het werk, 2 middagen oppassen! En daarna begint zwangerschapszwemmen ook weer en nog een cursus, dus dat is wel fijn allemaal!
Groetjes Loes

Hoi Loes

Bij mij werd wel meten gezegt dat alles goed was. Dus de uitslag had k al meteen. Alleen wordt dat wel nog met je gyn. besproken als j daar een afspraak hebt.

Wil je weten wat t wordt?????

GR linda

Hoi hoi,
Ik wil heel graag weten wat het wordt!!! En ik neem aan dat ze dat bij 2 ook goed kunnen zien! Als de ene een jongen is is de ander ook een jongen en bij meisjes hetzelfde verhaal dus dat is makkelijk. Het enige is dat de gyn. vorige keer niet zo aardig was, hij zei wat dingen wat me erg onzeker maakt! En dat moet hij natuurlijk zeggen om teleurstelling te voorkomen enzo maar toch. Hij zei dat ik voorlopig moest wachten met het kopen van dingen en regelen van geboortekaartjes enzo. Tot 26 weken had hij het over! Tot dan zit ik nog in de risicofactor vanwege dat ze elkaars bloed kunnen afnemen. Beetje vervelend vond ik maar natuurlijk ook niet leuk als je alles al hebt en het gaat fout. Maar daar ga ik verder niet vanuit!
Zoals het er nu uitziet groeien ze goed, ze lopen een week achter met de lengte vergeleken met een eenling, dus dat vind ik wel goed.
Even afwachten hoe het volgende week gaat en dan ga ik toch al geboortekaartjes uitzoeken en nog even wachten met bestellen. Maar ik zie het ook niet zitten om met een hele dikke buik te gaan schoppen!!
Groetjes Loes

Hoi,

Jee wat heftig zeg! We gaan er maar van uit dat t goed gaat he!!!!

Kaartjes kun je al best gaan zoeken hoor. Bij de drukkers hebben ze bijna niks. Ik ben ook aan t zoeken.

Mijn man heeft Femke's kamer nu bijna gestuuct. Als dat klaar is dan kunnen we gaan schilderen en de vloer gaan leggen. De kamer voor de tweeling hoeft niet veel aan te gebeuren. Een keer schilderen.

Ik ben nu een afbeelding aan t zoeken voor een geboorte bord. Mijn zwager kan dat voor mij airbrushen. Moeilijk hoor, want ik wil een uniek bord hebben natuurlijk. En bij t bord van Femke kreeg ik al veel reacties.

Gr linda

Ik zou heel graag een mooi bord willen hebben, alleen we wonen op zes hoog dus daar heb je weinig aan!! Het enige wat hier kan is zo'n ooievaar door de raam, dat lijkt me wel leuk, verder wil ik de benedenverdieping (ingang) ook versieren zodat iedereen ook in de flat weet dat wij een tweeling hebben!
De tweeling gaat aan het begin bij ons op de kamer slapen en daarna gaan ze met z'n drietjes op de grootste kamer!
Wij zijn in februari verhuisd en het is nu dus eigenlijk alweer te klein!
Ohh Stijn is wakker dus ga weer...

Groetjes Loes

Terug
Bovenaan