quote: Floor76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 18:53:17&apos

);
Ha Loes,
Breek even in in jullie topic. Zie dat je bent bevallen, GEFELICITEERD!!! Wat een prachtige namen hebben jullie meisjes. Is alles goed gegaan? Jeetje dat is even schrikken dat je bent ingeleid.
Ik was even gestopt met schrijven bij voorjaar 2007, liep even over met werk, zorgen voor mijn dochtertje en de zwangerschap. Ben nu 30 weken zwanger en werk sinds deze week halve dagen. Merk dat het nu echt zwaarder gaat worden.
Geniet lekker van jullie dochtertjes!!!!
Groetjes, Floor
Hoi Floor,
Bedankt! Met de meiden gaat het nu super goed, ze liggen sinds vandaag allebei in een bedje, drinken goed, kunnen bijna zelf de temperatuur regelen en dan is het nog afwachten totdat ze ongeveer 2100 gram wegen en dan mogen ze naar huis.
Dat zijn eisen van het ziekenhuis.
Het was zeker even schrikken dat het allemaal zo snel ging.... Maar alles ging goed op zich.... Mag niet klagen. Ik ben nu redelijk hersteld alleen mag ik nog niet tillen. Ik heb nog last van mijn hechtingen en mijn rug maar verder doe ik weer alles, wassen strijken, koken, kolven, voor Stijn zorgen, naar het ziekenhuis en ga zo maar door.... Dat is wel zwaar omdat ik dus de middagrust mis door alle drukte.
Maar ik sleep me er door heen, ik wil tenslotte ook 2 x per dag naar de kindjes.
Helaas gaat de kraamtijd niet zoals ik wilde.... We hebben poezen en de kraamhulp kon daar niet tegen, dus ik heb 3 verschillende gehad. Ook komt er nu weinig bezoek, sja die willen allemaal komen als de baby's er zijn. Terwijl ik wel de behoefte heb aan bezoek, gewoon even lekker zitten en kletsen over je baby's enzo heerlijk....
Het lijkt nu net of er niks is gebeurt hier, het leven gaat gewoon door terwijl mijn kindjes in het ziekenhuis liggen.....
Nou ja genoeg gekletst.......
Hou jij het nog vol allemaal?? Jeetje ik vind het knap hoor nog zoveel werken met 30 weken..... Ik was echt doodmoe enzo aan het einde.....
Heb je nog echo's gehad of nieuwtjes?
Succes nog met de laatste paar weken....
Geniet nog even van het zwanger zijn, want je ziet het bij mij, voor je het weet is het voorbij!!
Liefs Loes