voor hunnybun

A

Anoniem

Guest
Hey Hunnybun,

Ik was nog eens terug aan het lezen en ik las dat je nog een berichtje had achter gelaten.
Sorry voor de late reactie, maar hij stond inmiddels alweer op pagina 3....
Er wordt hier ook zoveel gekletst.....maar dat is wel gezellig vind ik.
Ik kan er verder met niemand over praten want ik wil niet dat iedereen het weet dat met kinderen bezig zijn.
Maar ik heb een leuke verjaardag gehad ja, ondanks de teleurstelling.
Mijn man is vandaag naar de dokter geweest voor onderzoek...
Spannend dus....Hopen dat alles goed zal zijn. Ben wel reuze benieuwd hoelang dat duurt, de uitslag.....
Als ik uitga van het gemiddelde dan ga ik uit van 30 dagen. Mijn NOD zal zijn vanaf 26 november....Dus misschien hebben we nog wel een leuk kerstcadeau...hihi
Wanneer heb jij je NOD weer? Dat zal een beetje in de buurt van mij zijn zeker...?
Hou je me op de hoogte.

Groetjes,

Mootje

heej mootje

Gezellig dat je me een berichtje stuurt,
Ik ben ook wel weer bij gedraaid na mijn ongi, het deed me meer als ik gehoopt zou hebben. Maar we zijn nu al weer een week verder dus het gaat ook wel weer snel.
Ik ga wel deze maand testen gebruiken om mijn ei op te sporen, zeg maar.

Vind het voor jou ook wel balen hoor, je bent ook al zoveel langer bezig als ik, hoop echt dat het je deze keer lukt.

Wanneer krijgt je vriend de uitslag, Vond ie het vervelend om zon onderzoek te doen??
het is natuurlijk wel voor een goed doel, maarja het is voor een man toch anders denk ik.

Ik heb nu mijn nod rond 4 december als ik uit gaat van 33 dagen cyclus, dus er zit een kleine week   verschil tussen ons. Heel spannend weer,
En er lijkt me niks leukers om met oud en nieuw zo 1 min voor 12 te zeggen dat er een kleintje op komst is. Nou ik droom maar lekker verder, hihi.
We doen ons best maar weer.
Ook al is dat soms best moeilijk, mijn vriend is veel aan het werk, laat thuis, en vaak moe als ie dan eindelijk om 23 uur thuis komt,   En ja ik ben dan ook wel een keer klaar met de dag. Dus dat om de dag klussen is best moeilijk, daarom hoop ik dat die testen me een beetje helpen om rond de vruchtbare dagen extra ons best te doen en de rest spontaan te houden.

Hou me op de hoogte he. vind ik wel gezellie.

liefs hunnybun

oja, vergeet ik nou te vragen,
Hoe is het met je tepelklachten zeg maar.
Weet je al wat het zou kunnen zijn.
liefs hunnybun

Hey Hunnybun,

Ja, ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Ben heeeel moe....maar ik heb lekker een weekje vakantie en doe niet zo heel veel dus daarom ben ik misschien wel zo lam....
ja, mijn borsten.....blijft hetzelfde...
nog veel kleine "bultjes" rond mijn tepel en hij lijkt nog steeds groter te zijn.
Ben sinds enkele dagen met ovulatietesten bezig....
Ben 2 weken geleden een klein beetje ongi geweest, maar dat is bij mij nooit veel.
Nu hoor ik van andere mensen op dit forum dat je ook helder bloed kunt verliezen met een innestelingsbloeding.....en omdat ik een verandering in mijn tepels heb, is er misscnien toch wel een kans dat ik zwanger zou zijn....
Ik geloof van niet hoor maar ik denk dat ik vandaag toch nog maar eens een goedkoop testje ga doen....
Dan weet ik het ook zeker.
Mijn vriend gaat morgen zijn potje inleveren...gelukkig mag hij dit thuis doen en dan moet hij binnen een uur het weggebracht hebben....Ben benieuwd.
Hou je op de hoogte.

Liefs,

Mootje

heej

Wel spannend hoor, dat onderzoek,
Hoelang moet je dan op de uitslag wachten, of hoor je dat gelijk.
Zijn jullie hiervoor eerst naar de huisarts geweest neem ik aan, werd je toen gelijk doorgestuurd, omdat je overal leest dat je eerst een jaar bezig moet zijn. Nu schiet dat voor jullie natuurlijk ook wel heel erg op'.

Ben erg benieuwd en ik duim voor jullie dat het gewoon allemaal goed is.

Ga je vanaaf ook nog babyboom kijken, of kijk je dat niet.

liefs hunnybun

Heeey,

Ja hoelang het duurt voordat we de uitslag krijgen weet ik eigenlijk niet. Ja we zijn gewoon naar de huisarts gegaan...en we hebben gezegd dat we al ruim een jaar bezig waren....weet hij toch niet he!!!
Leugentje om eigen bestwil...hihi...
Ik heb toen strax nog maar snel een testje gedaan maar het was negatief.
Weet ik weer waar ik aan toe ben en zal toch wel gewoon echt ongi zijn geweest, ook al was het erg weinig.
En wat er met mijn borsten aan de hand is weet ik ook niet, maar goed, mijn lijf houd me wel meer voor de gek.
Nee ik heb baby boom niet gezien...druk, druk, druk geweest....
Kijk het wel na op uitzending gemist....
Nou ik ga ff lekker onder de douche, ben helemaal nat geregend....wat een pokke weer is het vandaag geweest he!!
Maar goed, ik hou je op de hoogte.

Liefs, Mootje

heej mootje

Weet je al wat over het onderzoek??
liefs hunnybun

Heej mootje

Heb je al nieuws over de test van je vriend,
En heb je al een positieve ovulatie test gehad.
Ben benieuwd??
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan