A
Anoniem
Guest
Hey Hunnybun,
Ik was nog eens terug aan het lezen en ik las dat je nog een berichtje had achter gelaten.
Sorry voor de late reactie, maar hij stond inmiddels alweer op pagina 3....
Er wordt hier ook zoveel gekletst.....maar dat is wel gezellig vind ik.
Ik kan er verder met niemand over praten want ik wil niet dat iedereen het weet dat met kinderen bezig zijn.
Maar ik heb een leuke verjaardag gehad ja, ondanks de teleurstelling.
Mijn man is vandaag naar de dokter geweest voor onderzoek...
Spannend dus....Hopen dat alles goed zal zijn. Ben wel reuze benieuwd hoelang dat duurt, de uitslag.....
Als ik uitga van het gemiddelde dan ga ik uit van 30 dagen. Mijn NOD zal zijn vanaf 26 november....Dus misschien hebben we nog wel een leuk kerstcadeau...hihi
Wanneer heb jij je NOD weer? Dat zal een beetje in de buurt van mij zijn zeker...?
Hou je me op de hoogte.
Groetjes,
Mootje
Ik was nog eens terug aan het lezen en ik las dat je nog een berichtje had achter gelaten.
Sorry voor de late reactie, maar hij stond inmiddels alweer op pagina 3....
Er wordt hier ook zoveel gekletst.....maar dat is wel gezellig vind ik.
Ik kan er verder met niemand over praten want ik wil niet dat iedereen het weet dat met kinderen bezig zijn.
Maar ik heb een leuke verjaardag gehad ja, ondanks de teleurstelling.
Mijn man is vandaag naar de dokter geweest voor onderzoek...
Spannend dus....Hopen dat alles goed zal zijn. Ben wel reuze benieuwd hoelang dat duurt, de uitslag.....
Als ik uitga van het gemiddelde dan ga ik uit van 30 dagen. Mijn NOD zal zijn vanaf 26 november....Dus misschien hebben we nog wel een leuk kerstcadeau...hihi
Wanneer heb jij je NOD weer? Dat zal een beetje in de buurt van mij zijn zeker...?
Hou je me op de hoogte.
Groetjes,
Mootje