voor Ibbeltje en Scorpy

Hoi wachtende dames,

Jullie mogen toch a.s. zondag testen, op moederdag?

Ik ga morgen voor een weekje op vakantie, dus ik wil jullie nog even heel veel succes wensen met de allerlaatste loodjes.
De vorige keer dat je mocht testen was ik ook al op vakantie, Ibbeltje. Toevallig ????

Ik hoop echt dat ik volgende week vrijdag SUPER goed nieuws lees van jullie. Weten/voelen jullie al iets?

Mijn  draaien in ieder geval non-stop voor jullie.

van Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik ben op van de zenuwen! Echt niet te geloven. Gisteren had ik een hele slechte dag, had de hele dag knallende koppijn en misselijk. Vanaf gistermiddag had ik constant het gevoel dat ik zwaar ongi ging worden. Dat gevoel is er nu nog steeds, elke keer heftige steken en krampen in mijn buik, maar tot nu toe nog geen teken van rode duiveltjes.
O, ik hoop zo dat het gelukt is. Heb je nog een goede peptalk voor mij?

Groetjes Ibbeltje

Hoi lieverds, ik breek even in......................het wordt echt steeds spannender zeg, maar een goed teken dat de duivels er nog niets zijn. Ik ben vandaag vrij dus kan heel de dag duimen draaien!

Liefs, Pleun

Heej lieve Kruimel (en Ibbeltje en Pleun),

Wat lief zeg dat je aan ons denkt. Jij bent nu al lekker op vakantie. Het trieste nws van Ibbeltje heb je al gelezen zag ik net, nog voor je vakantie. Dat van mij weet je nog niet... ik heb getest en....... zwanger.
Kan het nog niet bevatten maar het is echt weer zo.
Had donderdag al getest omdat ik zo ongeduldig was en het wilde weten, toen nog niks. Maar vandaag, nog steeds geen , dus officieel 1 dag overtijd en nog maar een x getest: komt er ineens een +.  Ben er helemaal beduusd van. Maar wel heel erg blij. Ook al zou het nu weer mis gaan, wat we natuurlijk niet hopen. Ik kan er nu wel een stuk vertrouwen over de IUI en de hormonen uithalen. Dat was ik nl. volledig kwijt, denk dat jullie wel weten hoe dat voelt.
Maar goed vooralsnog ben ik nu zwanger en nu hopen we op beter voor deze x.

Liefs en een hele dikke knuffel
Scorpy

Terug
Bovenaan