Voor Ibbeltje, Indy en Kruimel

A

Anoniem

Guest
Ha meiden, open ik toch gewoon een kopje voor ons.............

Ik kan dus niet msn-en, heb ik nog nooit gedaan, maar ik heb dus net een account aangemaakt, maar jullie zullen we wel verder moeten helpen denk ik, want het is nieuw voor me! Ik heb zojuist een account aangemaakt, maar hoe nu verder?

Ik doe wel hyves, kennen jullie dat? Is ook nieuw voor me, maar had een uitnodiging gehad, dus dacht, laat ik eens wat moderns gaan doen.

Mis jullie ook allemaal wel hoor, en echt ik kan het even niet opbrengen om in iedereen energie te stoppen, heb genoeg aan mezelf. Ik ben altijd zo'n socializer, maar heb er ff geen zin in, sorry..............maar voor jullie ben ik er hoor!

Vrijdag dus weer naar het ziekenhuis sinds een hele tijd en als alles goed is ga ik dan starten met Puregon, op naar IVF of ICSI poging nummer 2.

Ibbeltje: ik hoop dat je snel ongi wordt, of niet natuurlijk, want dan ben je zwanger, maar je verhaal lijkt echt zoveel op dat van mij, dan ik je geen  valse hoop wil geven.

Indy: wanneer ga jij starten met poging 2?

Tot horens,

Dikke kus van Pleun

Kruimel: geniet van je zwangerschap en ik hoop voor ons allemaal dat je geval van je (vrucht)water goed is, alleen zullen wij dan niet in het oktoberforum zitten, maar we zullen elkaar heus wel vinden hoor!

GRRR ik baal..heb ik net gereageerd op dit berichtje, wordt hij niet geplaatst terwijl ik net op het punt st aom te gaan slapen. Moet morgen om 7:0 werken en aangezien vroeg opstaan niet zo mijn hobby is......

Maar ik vind het wel fijn om met jullie lieve meiden te mailen. Ik zou het wel gezellig vinden om te msn-en maar dat lijkt me niet echt verstandig. Ben net van mijn pc verslaving genezen (hahahaha) en ben bang dat ik dan weer avonden achter dat ding (!) zit.

Plen ik herken je verhaal zo goed: ben normaal ook iemand die altijd klaar staat voor anderen, die altijd bereid is om leuke dingetjes te ondernemen, die altijd blij kan zijn voor iederen (ook de meiden die zwanger worden om mij heen), maar.....nu eventjes niet. En dat vind ik wel heel moeilijk hoor. Ben dit echt niet gewend van mijzelf maar ik kan het op dit moment niet opbrengen....Hoop zo dat mijn omgeving daar een beetje begrip voor heeft. Maar aan de andere kant moet ik mij daar ook niets van aantrekken toch?

Ik hoop in ieder geval dat je vrijdag kunt beginnen aan je nieuwe ivf/icsi poging (je scrijft poging 2, maar wordt je eerste dan ook echt meegerekend als poging???)
Ik zal aan je denken vrijdag!

Ibbeltje: hoesie nu met jou? al enige duivel te zien in de verte? Ik hoop zo dat ze snel komen of je moet al zwanger zijn uiteraard.......dat zou helemaal mooi zijn.

Scorpie: heel veel sterkte op het wachtbankje. Zoek een leuke, uitdagende (onmogelijke) hobby die veel tijd en energie eist. Uhhhhh...wat dacht je van aqua tapdansen hahahahahaha Mijn duimpjes draaien ook voor jou hoor!

Kruimel: super om te lezen dat je echo goed was. Lijkt me zoiets onwerkelijks. Niet te bevatten gewoon. Ik hoop zo dat alle meiden hier op het forum dit ooit mogen mee maken. geniet er maar lekker van!! wij volgen je snel.

Zelf verwacht ik dat ik pas eind april kan beginnen met poging 2...Eerst maar mijn volgende menstruatie afwachten.

zo deze slaapkop gaat nu echt slapen!

Dikke zoen Indy

Terug
Bovenaan