Voor Ibbeltje

A

Anoniem

Guest
Hi, da's ook toevallig zeg........en wij komen niet eens uit Rotterdam, maar zijn door ons "eigen" ziekenhuis doorverwezen naar het SFG, omdat ze IUI nog niet toepassen bij ons. Nou heel veel succes en ja, wie weet kom ik je daar eens tegen.............als we allebei heel lang moeten wachten in de wachthal, kan soms zo lang duren!

Gr. Pleun

Hoi Pleun,

Wij liepen eerste in het EMC in Rotterdam, maar daar had ik het na 3 jaar helemaal gehad. Sinds mei zijn we nu onder behandeling in het SFG. Ik vind het echt een geweldig ziekenhuis met vriendelijke artsen en verpleegkundigen, alleen de wachttijden ja. Ik probeer altijd zo vroeg mogelijk te plannen, dan valt het nog mee. Bij welke arts ben jij onder behandeling? Zie je erg tegen de IVF-behandeling op?
Veel succes en liefs, Ibbeltje

Aha, nou wij vinden ze ook super aardig daar hoor! Heel persoonlijk is iedereen en ze nemen echt de tijd voor je. Wij hebben dr. van der Weijden als gynaecoloog, een erg aardige rustige man, die zelfs voor ons om kwart voor 8 begint, zodat we lekker vroeg aan de beurt zijn en voor de files uit kunnen rijden, wij wonen nl. ruim 5 kwartier van Rotterdam vandaan met de auto.

Meestal maken we er een dagje van, bij de IUI's dan, want dan was het 's morgens vroeg zaad inleveren en dan 4 uur wachten en dan de inseminatie, dus even naar Ikea, ergens lunchen, koffie drinken, etc.

Nou succes he en misschien tot in de wachtruimte........

Gr. Pleun

Hoi Pleun,

Misschien moeten wij dat ook eens proberen, zo'n gezellig dagje. Het klinkt echt leuk, op het moment vinden wij het niet echt leuk om naar het ziekenhuis te gaan. Komt vast omdat we er al zo lang rondlopen, we zijn het gewoon zat! Ach...nog even volhouden, misschien wordt volgend jaar wel ons jaar! Ik hoop ook voor jullie dat 2007 jullie jaar gaat worden en trouwens voor alle andere meiden ook.
Jij ook veel succes en misschien kom je inderdaad nog wel eens tegen.

Groetjes Ibbeltje

Terug
Bovenaan