voor Ibbeltje

A

Anoniem

Guest
Hoi mede wachtende,

Spannend hé. Ik moet constant aan dat kleine friemeltje in mijn buik denken. Wat zou ie aan het doen zijn, zou ie al een lekker warm plekje gevonden hebben, zou ie het wel fijn vinden daarbinnen enz enz....................

Ik word nu al een beetje moe van mezelf en ik moet nog zo lang.

En je moet niet onzeker zijn over je 6 cellige mini-mensje hoor. Deze kan het beter gaan doen als mijn 8 cellige of een TOP embryo.
Als  ie niet goed genoeg was, dan zou ie nu niet rond zwemmen in je buik.
Moed houden hoor!!!!!!!!!

Wij gaan samen met Indy naar het Oktober forum, gezellig. En in Oktober hebben we all 3 een mooi gezond kindje in onze armen.

Ik heb momenteel geen MSN adres, maar die ga ik wel snel aanmaken. Ik was het al een tijdje van plan want mijn vriendin vraagt er ook al een tijdje om.
Zodra ik hem aangemaakt hebt, hoor je van me, oke.
Vind ik wel gezellig, kunnen we NOG meer kwebbelen en elkaar op de hoogte houden van onze dikke buiken

Ik zit trouwens wel heel veel samen met mijn man een online game te spelen. Vaak 's avonds en als we vrij zijn ook soms overdag. We zijn een beetje heel erg verslaafd aan dit spel en we vinden het ook erg leuk om samen op avontuur te gaan. Een paar collega's van mijn man spelen dit ook, hardstikke gezellig om dit met z'n allen te doen.
Dus dan ben ik wel online, maar kan ik niet babbelen.
Maar we zien wel. Je hoort het snel van me.

Wat ik wel erg jammer vind is dat ik volgende week op vakantie ben en dat ik zo lang op jou test uitslag moet wachten. Jij mag volg week woensdag testen toch, 31 Jan?
Wij gaan maandag weg en komen vrijdag weer terug. Ik weet zeker dat ik dan snak naar een pc om in te loggen naar dit forum om te kijken wat  jou uitslag is.

Ik heb hardstikke veel zin om er even samen met mijn mannetje tussenuit te piepen. Even lekker ontspannen en genieten van elkaar. Dat hebben we wel verdiend. Hopelijk blijven die rot  weg en kunnen we donderdag testen. Jij moet dan ook even op mijn uitslag wachten.

Tot schrijfs.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik denk ook constant hetzelfde als jij. Ik zou zo graag even een kijkje in mijn buik willen nemen, kijken of het frummeltje goed groeit en al een goed plaatsje gevonden heeft. Ik hoop het echt voor ons allebei. En natuurlijk ook voor Indy, maar ik lees net dat ze van de sofa af gekieperd is. Ik ben er gewoon even van de kaart van!
Ik had echt gehoopt dat we met z'n drietjes naar het oktoberforum zouden gaan, maar helaas!!!!!
Probeer lekker van je weekje vakantie te genieten. Ik zou ook wel lekker weg willen, even wat afleiding.

Raar gevoel eigenlijk he, die terugplaatsing? Ik heb het hele weekend lichte krampjes gehad en af en toe wat steekjes. Vandaag is het wat minder, maar kan ook komen omdat ik vandaag weer aan het werk moest. Nou, ik hoop echt dat wij nog lang op de sofa blijven zitten. Het lijkt mij echt vreselijk om er zo keihard afgekieperd te worden. Ik heb echt vreselijk met Indy te doen, ik probeer maar positief te blijven (wel lastig hoor!).

Dikke knuffel, Ibbeltje

Terug
Bovenaan