voor Ibbeltje

A

Anoniem

Guest
Hé lieve Ibbel,

Het 1ste wat ik deed toen ik thuis kwam was naar de pc rennen en inloggen op dit forum. Ik heb zo vaak aan jou gedacht, vooral woensdag toen je mocht testen.
Ik hoopte zo ontzettend dat ik een positief berichtje van jou zag staan.
Dat we samen naar het oktober forum zouden gaan.

Maar ik lees net dat je nog niet hebt durven testen. Dat  je dat kan volhouden, knap hoor.
Vanaf dinsdag heb ik constant op het punt gestaan om te testen maar mijn man zei telkens; doe dat nou niet, straks is het nog te vroeg en is hij negatief. We hadden de test vanaf dinsdag al in huis en hij heeft hem voor me verstopt en hij mocht hem onder geen beding voor woensdagavond als we naar ben gingen geven.

Ik begrijp heel goed dat je bang bent voor weer een teleurstelling. Maar je bent nog steeds niet ongesteld, dat is echt een heeeeeeeeeel goed teken.
Wat denk je zelf? of vind je dat moeilijk om te zeggen? Wanneer ga je nu testen?

Mijn duimen gaan weer draaien voor jou. Ze waren er al mee gestopt omdat ik dacht dat je het al wist maar ik heb ze weer aan het werk gezet.

Ik heb ons bebabbel echt gemist de afgelopen dgn. Ik had het zo nodig nu, ik snakte echt naar een pc, hahahahaha.

Ik blaas wat hormonen naar je toe, goed. Vang je ze op?

En we gaan wel samen naar het Oktober forum toe hoor, ik wil niet zonder jou.

Kruimel

Lieve Kruimel,

Bedankt voor het lieve berichtje! Ik hoop ook echt dat we samen naar het oktoberforum gaan. Morgen ga ik echt testen, dus morgen komt het verlossende antwoord. Ik had net al gereageerd op je andere berichtje. Als laatste had ik erin gezet dat ik je berichtje niet had gezien, maar dat was je waarschijnlijk nog aan het schrijven.
Nou meid, geniet lekker van het zwanger zijn. Je hebt ongetwijfeld een onwijs leuke vakantie gehad .
Heb je het al tegen je (schoon)ouders verteld?
Bedankt dat je duimpjes weer draaien, ik hoop echt dat we morgen saampjes gaan springen van blijdschap.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Hoi,

We hebben het vanmiddag aan mijn ouders verteld, toen we mijn schatjes (heb 2 cavia's )  op gingen halen. Die waren natuurlijk erg blij en opgelucht maar ze waren nog erg voorzichtig met feliciteren.  Zij vinden het ook hardstikke eng deze 1ste wkn. Aangezien het vorig jaar april al heel snel mis ging, hebben ze nu zoiets van.......even de 1ste echo afwachten maar, pas dan durven we blij te zijn.
Deze houding hebben we zelf ook.
Mijn schoonouders brengen we dit weekend ook op de hoogte.

Jij moed houden hé, ik zie het positief voor je in. Volgens mij had je anders allang  geworden.

Terug
Bovenaan