voor iedereen/Barbarella

Wat onwijs gaaf dat er de laatste tijd zoveel meiden het geluk mogen hebben om zwanger te worden. Ik krijg er een beetje kriebels van: dat wil ik ook....
Maar goed, die meiden wens ik alle geluk van de wereld, en voor de rest, wij gaan zullen nog even door moeten zetten!! Zijn er ook meiden die net als ik meer zin in seks hebben gekregen? Voor ons besluit stond het een beetje op een laag pitje, maar nu...hihi..mijn vriend vindt dat overigens helemaal niet erg!

Oh en Barbarella, als ik voor woensdag niet meer op het forum kom (wat ik me haast niet voor kan stellen) dan wil ik je bij deze vast veel succes wensen, ik zal aan je denken, laat je het even weten???

Liefs Marianne

Haai Marianne!

Echt cool dat je (weer)aan me denkt ;)
Na veel wikken en wegen (misschien komt dat wel door het feit dat ik van sterrenbeed een weegschaal ben)hebben we toch maar besloten die 3 testen van die site te kopen, niet alleen omdat hyet goedkoper is maar ik ken mezelf, dan ga ik zo'n dure Clearblue test of zo veel eerder gebruiken dan nodig, en nu moet ik wel gedwongen wachten op mijn bestelling en is het ook nog zo dat je een paar dagen voor je NOD kunt testen!
Hoe lang ga je op vakantie dan?

de afgelopen paar dagen had ik ook veel meer zin als normaal en dat in mijn vruchtbare periode...heel vervelend haha gelukkig had mijn vriend ook veel zin. nu maar afwachten inderdaad..

Terug
Bovenaan